Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(157)
Forma i typ
Gry i zabawki
(103)
Książki
(55)
Komiksy i książki obrazkowe
(18)
Proza
(16)
Gry komputerowe
(9)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Muzyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(129)
tylko na miejscu
(64)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Wypożyczalnia Dziecięca
(46)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(22)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(24)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(26)
Wypożyczalnia Multimedialna
(7)
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(9)
F.1 - Botaniczna
(8)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(27)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(21)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(21)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Bartosik Tadeusz (1925-1985)
(4)
Batorska Beata
(4)
Chimiak Julia
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Raczek Zofia
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Escandell Victor (1971- )
(2)
Frabetti Carlo (1945- )
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Janecka Maria (1928-2012)
(2)
Janicz Mieczysław (1901-1990)
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Mancewicz Danuta (1922-2008)
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Marianowicz Antoni (1924-2003)
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Oklejak Marianna (1981- )
(2)
Ordon Lech (1928-2017)
(2)
Pichon Liz
(2)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(2)
Quilliams Chris
(2)
Sielicki Ryszard (1916-2005)
(2)
Szafrańska-Brandt Marta
(2)
Wrede Anja
(2)
Zakrzeński Janusz (1936-2010)
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Abel Simone
(1)
Al'duz Anna
(1)
Alberich Marc
(1)
Allgeier Brian (1971- )
(1)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Apostoł Zygmunt (1931-2018)
(1)
Bajno Zofia
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bargiełowska Barbara (1934-2019)
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Bańkowska-Lach Anna (1977- )
(1)
Benet Elisabet
(1)
Bingham Jane
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bochenek Krzysztof
(1)
Bogen Steffen
(1)
Bogucki Andrzej (1904-1978)
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Branny Anna
(1)
Brown Fiona
(1)
Bruballa Emilia
(1)
Bruballa Emilia. Sami czytamy
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Brydak Ilona
(1)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(1)
Brzezińska Grażyna
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Burton Jon (1969- )
(1)
Bösch Holger
(1)
CED (1981- )
(1)
Canga C. B
(1)
Capera Alexis
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Celińska Stanisława (1947- )
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dobrzański Jerzy (1928-1998)
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Drozdowski Bohdan (1931- )
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Evergreen Nelson (1971- )
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Fidler Edmund (1907-1999)
(1)
Franz Klemens
(1)
Frith Alex
(1)
Gallo Ana
(1)
Gasperini Jim
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Gower Teri
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Gołębiowski Patryk (1975- )
(1)
Grimm Jacob (1785-1863)
(1)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(139)
1901-2000
(15)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(155)
Hiszpania
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(154)
angielski
(2)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(110)
6-8 lat
(87)
9-13 lat
(78)
Młodzież
(64)
0-5 lat
(48)
14-17 lat
(35)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(12)
Literatura angielska
(6)
Muzyka polska
(6)
Literatura hiszpańska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura francuska
(3)
Literatura niemiecka
(2)
Temat
Zabawa
(7)
Zabawki
(6)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(5)
Klocki Lego
(4)
Nauka
(4)
Powstanie warszawskie (1944)
(4)
Psy
(4)
Zwierzęta
(4)
Harcerze
(3)
Kreatywność
(3)
Magia
(3)
Podróże
(3)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(2)
Geografia
(2)
Język polski
(2)
Logika
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Rodzina
(2)
Samochody
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Superbohaterowie
(2)
Szachy
(2)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczniowie
(2)
Uprowadzenie
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alpinizm
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Barwy
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Duchy
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Figury geometryczne
(1)
Film
(1)
Folklor
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Hulajnoga
(1)
Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Imperium
(1)
Jaskółki
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Konkursy czytelnicze
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Krasnoludy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Lew
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Makuszyński, Kornel (1884-1953)
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Milne, A. A. (1882-1956)
(1)
Mindfulness
(1)
Minecraft
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(1)
My Little Pony (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Naleśniki
(1)
Nauka czytania
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Parki narodowe
(1)
Pinokio (postać fikcyjna)
(1)
Piraci
(1)
Pluszowy miś
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Chatka Puchatka
(1)
Iniemamocni
(1)
Jeżycjada
(1)
Lego
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
O dwóch takich, co ukradli księżyc
(1)
PJ Masks (serial filmowy)
(1)
Star Wars (Wydawnictwo Amber)
(1)
Tymoteusz Rymcimci
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1939-1945
(4)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Poleski Park Narodowy (obszar)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(26920)
Opowiadania i nowele
(9746)
Wiersze
(6724)
Opracowanie
(4683)
Podręcznik
(4523)
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Powieść obyczajowa
(4478)
Kryminał
(3658)
Romans
(2955)
Wydawnictwa popularne
(2620)
Poradnik
(2503)
Powieść przygodowa
(2352)
Fantasy
(2288)
Powieść historyczna
(2252)
Biografia
(2145)
Sensacja
(2138)
Thriller
(2098)
Saga rodzinna
(1712)
Publikacje dla dzieci
(1679)
Komiks
(1596)
Fantastyka
(1546)
Pamiętniki i wspomnienia
(1432)
Publikacja bogato ilustrowana
(1248)
Bajki i baśnie
(1208)
Lektura z opracowaniem
(1162)
Powieść psychologiczna
(1153)
Romans historyczny
(964)
Antologia
(887)
Horror
(757)
Film fabularny
(709)
Reportaż
(699)
Powieść biograficzna
(619)
Przewodnik turystyczny
(615)
Praca zbiorowa
(576)
Publicystyka
(488)
Dramat (gatunek literacki)
(441)
Manga
(429)
Powieść erotyczna
(414)
Encyklopedia
(385)
Słownik
(372)
Pamiętniki polskie
(361)
Komedia
(355)
Legendy i podania
(332)
Materiały pomocnicze
(329)
Autobiografia
(325)
Fraszki
(321)
Monografia
(317)
Dramat filmowy
(316)
Poezja polska
(291)
Przepisy kulinarne
(286)
Książka obrazkowa
(280)
Encyklopedie
(273)
Relacja z podróży
(257)
Esej
(253)
Komedia kryminalna
(247)
Książki dla małych dzieci
(238)
Wywiad dziennikarski
(220)
Publicystyka polska
(218)
Science fiction
(215)
Adaptacja literacka
(211)
Film animowany
(210)
Film familijny
(210)
Tragedia
(207)
Przypowieść
(200)
Album
(186)
Literatura polska
(185)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Pieśń
(181)
Słownik biograficzny
(177)
Opowiadanie polskie
(174)
Film przygodowy
(159)
Książka kucharska
(156)
Poemat
(156)
Adaptacja filmowa
(155)
Książka zabawka
(155)
Materiały konferencyjne
(150)
Antologie
(149)
Poezja
(149)
Ćwiczenia i zadania
(143)
Literatura podróżnicza polska
(131)
Pamiętniki amerykańskie
(131)
Pieśń i piosenka
(128)
Satyra
(128)
Bibliografia
(126)
Malarstwo
(125)
Felieton
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(115)
Informator
(113)
Epos
(108)
Rozważania i rozmyślania religijne
(104)
Listy
(97)
Powieść podróżnicza
(95)
Wywiady
(94)
Nagranie studyjne
(92)
Kompendia i repetytoria
(88)
Literatura dziecięca polska
(88)
Gry planszowe
(87)
Muzyka rozrywkowa
(86)
Słowniki polskie
(86)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(11)
Językoznawstwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
157 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - Reksio : gra edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018] - 1 plastikowa walizka ; 17x16x5 cm.
W pudełku: 40 sztuk ilustrowanych tabliczek, instrukcja.
Data wydania według: https://bonito.pl/k-45785119-pamiec-reksio-w-walizce-alex
W grze pamięć Reksio wygrywa, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole rewersem do góry. Gra, skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych jest doskonałym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zapewnia dużo dobrej zabawy i emocji, starszym graczom oferując powrót do czasów młodości, a młodszym graczom możliwość poznania ikony bajek z dawnych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pieski na tropie kształtów / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [2019]. - [12] stron : ilustracje ; 22x22 cm.
(Paw Patrol = Psi Patrol)
(Szukam i Mam : co się kryje na obrazku?)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Uwielbiasz poszukiwania? To świetnie! Mamy dla ciebie jeszcze jedno zadanie. Gdzieś na stronach tej książki ukryły się przeróżne kształty. Wytęż wzrok i znajdź je.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Serie (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pinocchio : Disney Trefl Puzzle 100. - Sopot : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki Disney'a - Pinokio. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
PJ Masks = Pidżamersi : poszukaj i znajdź. - Warszawa : Media Service Zawada, [2018]. - [16] stron : ilustracje ; 30x26 cm.
Opis według okładki.
Kotby, Sowella i Gekson to trójka przyjaciół, która - gdy zapada zmrok - rusza ratować świat. Tym razem to oni będą potrzebowali pomocy, dlatego liczą na ciebie. Szukaj w książce szczegółów i wykonaj zadania z Pidżamersami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Serie (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pidżamersi (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pidżamersi (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy miesiące i pory roku. - Chwaszczyno : "Alexander", copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza ; 4 pionki ; kostka do gry ; 4x12 sztuk tabliczek z nazwami miesięcy ; 7 sztuk tabliczek z nazwami tygodnia ; 4x6 sztuk puzzli ; 8 sztuk żetonów z obrazkami ; instrukcja.
Gra planszowa, zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć. Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki, w grze wykorzystuje się wiele wspaniałych rekwizytów, m.in. puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Nauka i zabawa dla najmłodszych i dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Puzlino : Co pasuje? - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 19x19x4 cm.
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku: 24 elementy, które tworzą 12 puzzli.
Gram sam - gra może być zabawką dla jednego dziecka.
W pudełku znajdują się 24 elementy, które tworzą 12 puzzli. Każdy obrazek ma swoją parę: parasol – kalosze, wiewiórka – orzechy, kura – jajko. Zadaniem graczy jest skompletowanie par. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 97 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 3 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 388 pytań. 1164 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz przyroda i geografia Polski : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 98 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 2 karty liter, 4 karty ze znakiem "?", 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: 392 pytania. 110 kart.
"Quiz przyroda i geografia Polski" to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Dodatkową atrakcją w czasie gry są strzały do celu z katapulty. Dzięki nim można zdobyć dodatkowe punkty, a przy okazji ćwiczyć swoją zręczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble original. - Warszawa : Mattel, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x27x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 4 plastikowe podstawki ; 100 płytek z literami ; bawełniany woreczek na litery ; plansza składana, twarda ; instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której „Liczy się każde słowo”! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy, w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa należy ułożyć z płytek, na których znajdują się słowa o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Scrabble to doskonała pozycja na spotkania towarzyskie – wymaga koncentracji i szybkich skojarzeń, ale z powodzeniem mogą grać w nią starsze dzieci. Co więcej – Scrabble można dopasowywać do swoich potrzeb i zmieniać reguły, w zależności od pomysłu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba : najlepsza gra słowna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2012] - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Scriba to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swe słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, ze Scriba jest interesującą gra dla każdego. To gra dzięki której ćwiczy się koncentrację, logiczne myślenie i wyobraźnię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Snow White and the Seven Dwarfs : Disney Trefl Puzzle 100. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki o Królewnie Śnieżce. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Spider-Man / [Marvel ; twórca Insomniac Games]. - Brak miejsca : Sony Computer Entertainment, 2018. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji ; 1 gracz.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy.
Wibracje DUALSHOCK 4.
Najbardziej kultowy superbohater świata pojawia się w grze Spider-Man i popisuje umiejętnościami akrobatycznymi jak nigdy dotąd! Strzelaj siecią, wspinaj się po ścianach i poznaj opcje jakich dotąd nie było w grze o Spider-Manie. Popisz się umiejętnością parkouru, wykorzystaj otoczenie i tocz niezwykle efektowne walki - oto Spider-Man jakiego nie znamy. Marvel i Insomniac Games łączą swe siły, aby stworzyć zupełnie nową, autentyczną historię Spider-Mana. Takiego Spider-Mana jeszcze nie spotkaliśmy, ani nie widzieliśmy w filmie. Oto doświadczony Peter Parker, który potrafi już walczyć z przestępcami w Nowym Jorku, a jednocześnie ma problemy w życiu osobistym i zawodowym. Tymczasem na swoich barkach dźwiga odpowiedzialność za los dziewięciu milionów nowojorczyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm. + instrukcja: 14 stron ; 15 cm.
W pudełku: jednostronna plansza, 32 sztuki drewnianych figurek, instrukcja.
Za formę wyjściową szachów uważa się pochodzącą z Indii grę CATURANGA. Udowodniono, że istniała już w V wieku n.e. Z Indii szachy przywędrowały do Persji i Arabii. Arabowie natomiast przywieźli ją do Syrii, Egiptu i Bizancjum. Stąd dotarła do Grecji i Włoch. Od IX w. szachy znane są już w całej Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra i zabawka edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2015] - 1 pudełko ; 11x18x4 cm.
W pudełku: 12 dużych trójkątów prostokątnych, 6 średnich trójkątów prostokątnych, 12 małych trójkątów prostokątnych, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja.
Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji i pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Układanki logiczne : 6w1. - Kraków : Boboland ; games4kids, [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x20x5 cm.
Zawartość opakowania: 6 układanek (5 plansz + 68 pionków: 10 sześciokątnych żółtych, 8 dużych kwadratowych niebieskich, 9 średnich kwadratowych zielonych, 10 małych kwadratowych fioletowych, 7 małych kwadratowych zielonych, 24 trójątne ; instrukcja na opakowaniu.
3-6 graczy.
Czas rozgrywki: 5-25 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 31x30x8 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostakami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 29x31x7 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, karty pytań i odpowiedzi (201 sztuk), karty liter a,b,c (6x3 sztuki), karta z nazwami działów (1 sztuka), pionki do gry (6 sztuk), kostka do gry, żetony (80 sztuk), klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Emocjonująca gra i świetna zabawa, w trakcie której gracze odpowiadają na pytania. Na 201 kartach są 804 pytania i 2412 wariantów odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka świata. Grający mogą wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 6 pionków, 6 podstawek, kostka, 37 tabliczek, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.taniaksiazka.pl/wyscig-pszczol-alex-alexander-p-591096.html
Na pudełku: Gra dla całej rodziny. Intensywny trening: pamięci koncentracji spostrzegawczości.
Witaj na kolorowej łące. Pomóż pszczółkom skakać z kwiatka na kwiatek i dotrzeć do ula unikając groźnych pająków. W przeprawie pomoże ci spostrzegawczość, dobra pamięć i odrobina szczęścia w rzucie kostką. "Wyścig pszczół" to pamięciowo - losowa gra z prostymi zasadami, która spodoba się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wyścigi samochodowe : wyzwanie! : 6 ekscytujących gier w zawrotnym tempie. - Warszawa : Cykada, [2002]. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 40 cm.
Opis według okładki.
6 ekscytujących gier w zawrotnym tempie! Jest tu wszystko co potrzebne, aby pościgać się na każdym z torów. Gry zawarte w tej książce zapewnią godziny zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej