Szczupłe zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Król Tomasz
(1)
Krótki Andrzej
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Parkes Aneta
(1)
Ross Karyn
(1)
Tarnowski Robert (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Szczupłe zarządzanie
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(603)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(344)
Język polski
(336)
Podróże
(336)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Polityka
(265)
Politycy
(264)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych. Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu „szczupłego zarządzania”. W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny lider lean : jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać / Andrzej Krótki. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 184 strony, [7] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Lean management, tłumaczone czasem jako „szczupłe zarządzanie”, polega na takim prowadzeniu firmy, aby dostarczać oczekiwane przez klientów produkty czy usługi w najprostszy możliwy sposób, z zachowaniem szacunku do osób zatrudnionych w firmie. Koncepcja ta wywodzi się z filozofii działania przyjętej pierwotnie m.in. w fabrykach Toyoty i do dziś stała się tematem wielu publikacji. Techniczna wiedza pomagająca redukować straty w przedsiębiorstwach jest więc dostępna, gorzej z koncepcjami dotyczącymi tego, jak być dobrym „usprawniaczem”, czyli lean managerem czy trenerem ciągłego doskonalenia. Jakie elementy są potrzebne, aby ludzie chcieli z Tobą pracować i darzyli Cię zaufaniem? Co i jak trzeba robić, aby skutecznie pomagać innym usprawniać siebie i swoje firmy? Na jakie trudne pytania trzeba znać odpowiedzi? Z jakimi obawami się mierzyć? Jak inspirować pracowników, żeby zobaczyli w usprawnieniach dobrą zabawę? Z tymi problemami na co dzień styka się menedżer, którego zadaniem jest przeprowadzić firmę przez ścieżkę usprawnień w duchu lean. Zmagał się z nimi także Andrzej Krótki, który od lat pomaga w tym zakresie polskim przedsiębiorcom. Swoje doświadczenia, spostrzeżenia i rady dla lean managerów zebrał w niniejszej książce. Podzielił ją na dwie części - w pierwszej przybliża trzy konkretne projekty, które miał przyjemność prowadzić, w drugiej omawia niezbędne osobiste umiejętności, doświadczenia i sposoby myślenia, jakimi musi dysponować wiarygodny „usprawniacz”. Ktoś, z kim ludzie będą chcieli pracować i komu zaufają w trudnych momentach zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : The Toyota way to service excellence : lean transformation in service organizations.
Światowej sławy ekspert z zakresu Lean, autor licznych bestsellerów, pokazuje firmom usługowym, w jaki sposób mogą stać się Lean, zwiększyć swoją wartość i poprawić wyniki finansowe, korzystając z doświadczeń Toyoty. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kulturowe uwarunkowania lean management / Aneta Parkes. - Warszawa : Difin, 2017. - 196 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka zawiera analizę wpływu kultury organizacyjnej (determinowanej m.in. kulturą narodową) na powodzenie, możliwość wdrożenia, rozwój oraz efektywność funkcjonowania Lean Management, z próbą wyjaśnienia, na czym ten wpływ polega. Cel ten realizowano zarówno poprzez szczegółowe studia literaturowe, jak i wyniki badań własnych przeprowadzonych w Polsce, Meksyku i w Wielkiej Brytanii, które to badania obejmowały studia przypadków w zakresie kultur organizacyjnych i ich wpływu na wdrażanie oraz funkcjonowanie Lean Management. Publikacja skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych problematyką kulturowych uwarunkowań zarządzania: studentów, badaczy, menedżerów i praktyków wdrażających Lean Management w organizacjach przemysłowych i usługowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej