Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(72)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(55)
Proza
(33)
Gry komputerowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(113)
wypożyczone
(17)
tylko na miejscu
(15)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
Wypożyczalnia Dziecięca
(11)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(23)
Wypożyczalnia Multimedialna
(1)
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(15)
F.1 - Botaniczna
(19)
F.2 - Żeromskiego
(3)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(11)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(14)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(17)
F.7 - Zygmuntowska
(9)
Autor
Gill Anton (1948- )
(8)
Bieliński Przemysław (1977- )
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Gill Anton (1948- ) Assassin's Creed
(4)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(4)
Bolder Joe
(3)
Gill Anton (1948- ). Assassin's Creed
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Marsh Ryan
(3)
Mazurek Konrad
(3)
Stuckey John
(3)
Szpak Jakub (1990- )
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Cwynar Klaudyna
(2)
Jelley Craig
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kirby Matthew J. (1976- )
(2)
Kirby Matthew J. (1976- ). Last descendants
(2)
Laskowski Jacek (dziennikarz)
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Allgeier Brian (1971- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bauman Sabina
(1)
Brzozowski Tomasz W
(1)
Burlinson James
(1)
Burton Jon (1969- )
(1)
Buta Antonina
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five Nights at Freddy's : Fazbear frights
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cox Alexander
(1)
Davidson Andy
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Dowgiełło Łukasz
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Farrell Triona
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filipowski Robert
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gill Anton. (1948- )
(1)
Gill Anton. (1948- ). Assassin's Creed
(1)
Gill Anton. (1948- ). Assassin's Creed : origins
(1)
Glynn Steffan
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Grabenstein Chris
(1)
Graley Sarah
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Grossman Lev
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kacperski Ernest
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurylak Witold
(1)
Langa Sebastian
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(1)
Lavorel Mathias
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Lu Marie (1984- ). Warcross
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Majgier Katarzyna (1973- )
(1)
Malinow Anna
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
Maron Jordan
(1)
Mazan Maciejka
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Milton Stephanie
(1)
Monster Sfé R
(1)
Monster Sfé R. Minecraft
(1)
North Ryan (1980- )
(1)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Paetro Maxine (1946- )
(1)
Panetta Kevin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(70)
angielski
(3)
Odbiorca
Młodzież
(40)
9-13 lat
(37)
Dzieci
(31)
14-17 lat
(23)
6-8 lat
(17)
0-5 lat
(2)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura angielska
(10)
Literatura polska
(7)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(37)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Bractwa religijne
(10)
Fortnite (gra komputerowa)
(6)
Nastolatki
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Tajemnica
(5)
Klocki Lego
(4)
Minecraft
(4)
Planety
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Superbohaterowie
(3)
Uczniowie
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Chłopcy
(2)
Dzieci
(2)
Dziedziczność
(2)
Internet
(2)
Komputery
(2)
Młodzież
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Piłka nożna
(2)
Podróże w czasie
(2)
Przemoc
(2)
Rodzeństwo
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Templariusze
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
Zakochanie
(2)
Śmierć rodzica
(2)
Aktorstwo
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Biblioteki (budynki)
(1)
Biurowce
(1)
Blogerzy
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyborgi
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziewczęta
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Futurologia
(1)
Graficy
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry online
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Hakerzy
(1)
Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Jeziora
(1)
Konsole do gier
(1)
Koń
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kształcenie
(1)
Kunegunda Paciorek (postać fikcyjna)
(1)
Leki
(1)
Lekozależność
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Magia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miłość
(1)
MySpace (portal społecznościowy)
(1)
Nauczanie
(1)
Obietnica
(1)
Osoby zaginione
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podbój Meksyku (1519-1521)
(1)
Policja
(1)
Portale internetowe
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyjaźń
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Rośliny
(1)
Scratch
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sieroty
(1)
Smartfon
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Thor (postać mitologiczna)
(1)
Torbacze
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Twitter
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Temat: dzieło
Iniemamocni
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
100-1 p.n.e.
(1)
1201-1300
(1)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Meksyk
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(22)
Gry komputerowe
(17)
Fantastyka
(15)
Poradnik
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Powieść przygodowa
(9)
Dystopia
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opowiadania i nowele
(3)
Sensacja
(3)
Fantasy
(2)
Komiks
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Horror
(1)
Instrukcja
(1)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Dziedzictwo Hogwartu. - Stockhlom ; Warszawa : Warner Bros. Interactive Entertainment ; Cenega, © 2023. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(Wizarding World)
(PS4)
Tryb gry : jednoosobowa.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy ; gra zawiera elementy wulgarnego języka, przekleństwa ; płatności w grze ; funkcje sieciowe.
Wibracje DUALSHOCK 4.
Na opakowaniu i płycie : Portkey Games.
Dziedzictwo Hogwartu to fabularna gra akcji z otwartym światem osadzona w otoczeniu po raz pierwszy przedstawionym w serii książek o Harrym Potterze. Udaj się w podróż po zarówno znanych, jak i nowych miejscach, by badając je odkrywać fantastyczne zwierzęta, modyfikować wygląd swojego bohatera, warzyć eliksiry, doprowadzać do mistrzostwa rzucanie zaklęć i rozwijać swoje talenty. Zdecyduj jakim czarodziejem lub jaką czarownicą będziesz! Przeżyj przygodę w XIX-wiecznym Hogwarcie i wciel się w postać dzierżącą klucz do antycznego sekretu, który może podzielić świat magii. Doświadcz życia w Hogwarcie, zawiązując sojusze, walcząc z czarnoksiężnikami i przesądzając o losie świata magii. To ty decydujesz o swoim dziedzictwie. Zapełnij niezapisane karty swojej historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym przewodniku znajdziesz triki, porady oraz charakterystyki postaci, które zrobią z ciebie mistrza w trzech trybach gry: World Tour, Toad Rally i Kingdom Builder.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
FIFA 20 / Nowy komentarz D. Szpakowski, J. Laskowski. - Brak miejsca : Electronic Arts, 2019. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(EA Sports)
(PS4)
Gra sportowa. Tryb gry : jednoosobowa, wieloosobowa.
Wibracje DUALSHOCK 4.
W grze FIFA 20 znajdziesz się w centrum kluczowych wydarzeń każdego meczu z nowym realistycznym przebiegiem spotkania, większym wpływem gracza na decydujące chwile i z udoskonaloną fizyką piłki. Gra EA SPORTS wprowadza system piłkarskiej inteligencji, który całkowicie przebudowuje rozgrywkę i dodatkowo zwiększa realizm wirtualnych spotkań. Nowy system zachowania piłki pozwolił wprowadzić różnorodne realistyczne trajektorie lotu, od technicznych opadających strzałów przez mocno podkręcone uderzenia ze stałych fragmentów gry po szybko nabierające wysokości strzały z pierwszej piłki. System realistycznego przebiegu spotkania sprawia, że sztuczna inteligencja gry ma większą świadomość upływu czasu, przestrzeni na boisku i ustawienia zawodników na boisku, co w efekcie daje użytkownikowi większą kontrolę nad meczem. Na system składają się funkcje dynamicznych sytuacji sam na sam, przebudowanej gry SI w obronie i naturalnych ruchów piłkarzy. System powstały na bazie rytmu meczów z najlepszych lig świata daje bardziej realistyczne przesuwanie się piłkarzy na boisku i regulowanie tempa meczu, co skutkuje większą liczbą sytuacji sam na sam, w których kluczowe są decyzje podejmowane przez gracza. Zagraj w zupełnie nowym trybie gry FIFA 20 i opuść największe stadiony świata, aby rozegrać uliczne pojedynki w podziemnych przejściach Amsterdamu, podwórkach Londynu czy dachach wieżowców Tokio. Tryb VOLTA pozwoli Ci zagrać mecze ulicznego futbolu oraz futsalu w trybach 3v3, 4v4 czy 5v5. Stwórz swojego zawodnika w grze, korzystając z wielu dostępnych ubrań, fryzur i tatuaży, a następnie poprowadź go przez tryb VOLTA Story Mode, zbuduj swój unikalny skład w VOLTA World lub graj w ligowych rozgrywkach VOLTA League.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io : rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
Kontynuacja powieści pt.: 5 sekund do Io.
Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie - zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości... Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
F1 2021 : Oficjalna gra / [Producent: Codemasters]. - Brak miejsca : Electronic Arts, 2021. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(EA Sports)
(PS4)
Komputerowa gra wyścigowa, Komputerowa gra sportowa, Komputerowa gra przygodowa, Gra symulacyjna ; Tryb gry : 1-2 graczy.
Wibracje DUALSHOCK 4.
Wyścigi Formuły 1 Dzięki niezwykle realistycznej grafice, trybowi Real-Season Start i dopracowanemu trybowi fabularnemu, emocje każdego kierowcy Formuły 1, staną się również i Twoimi emocjami. Czas na grę, od której tak naprawdę wszystko się zaczyna. Zwłaszcza że tutaj nie akceptuje się nawet najmniejszych błędów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Super Marian nad jeziorem / Barbara Wicher ; ilustracje Edyta Karaban. - Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, [2019]. - 23, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje ; 21 cm.
(Książkożercy. Poziom A)
„Książkożercy” to seria książeczek przygotowanych z myślą o dzieciach, które wkraczają w świat liter, słów i zdań. Trzy poziomy dostosowane do umiejętności dziecka. Opieka merytoryczna dydaktyka i językoznawcy z Uniwersytetu Warszawskiego. Ciekawe historie bez nudy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DL (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
(Lego Star Wars)
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy ; treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy to już czwarte growe połączenie duńskich klocków i kultowej sagi George'a Lucasa. Tym razem akcja gry rozgrywa się pomiędzy Epizodem VI: Powrotem Jedi a Epizodem VII: Przebudzeniem Mocy oraz pokrywa wydarzenia z najnowszej części kinowej. Dzięki niej dowiemy się jeszcze więcej o wszystkich bohaterach filmu J.J. Abramsa. Wielką nowościa w serii jest system "multibudowy", za którego pomocą zbudujemy choćby statek kosmiczny. Zwiedzimy wiele znajomych planet, na przykład pustynne Jakku lub przykrytą śniegiem bazę Starkiller. Na ekranie ujrzymy klockowe wersje wszystkich kochanych od pokoleń bohaterów: Hana Solo, Chewbaccę, C-3PO lub R2-D2, jak i również debiutantów z Przebudzenia Mocy, którzy powoli zdobywają miejsce w sercach fanów: Rey, Finna, Poe Damerona lub uroczego BB-8. U podstaw nowa gra LEGO będzie nadal fukcjonowała według swojej kasowej formuły, z którą dobrze bawią się gracze w każdym wieku, od przedszkola po prezesa korporacji. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; 1)
Cykl "Kepler 62" (1.Zaproszenie, 2.Odliczanie, 3.Podróż, 4.Pionierzy, 5.Wirus, 6.Tajemnica).
Ziemia ginie, ludziom grozi zagłada. Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową „Kepler62”, która skrywa tajemnicę i obietnicę. Nikt jeszcze nie dotarł ostatniego poziomu, ale wszyscy domyślają się, że na zwycięzców czeka coś wielkiego... Bohaterowie książki, trzynastoletni Ari i jego młodszy brat Joni cudem zdobywają tę grę. Okazuje się, że to coś więcej niż tylko gra, to zaproszenie, które – o ile je zaakceptują – odmieni ich życie i będzie początkiem wielkiej przygody. Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ [Kep] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] strony ; 20 cm.
(Drogowskazy)
„OCD-10” - to nie jest nazwa kolejnej gry komputerowej, ale numer klasyfikacyjny na międzynarodowej liście chorób, za jaką uznano uzależnienie od grania. Może ono wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Ta książka nie jest jednak typowym poradnikiem. Jest jednocześnie historią życia nałogowego gracza, który skończył studia, został dziennikarzem, pozostaje w szczęśliwym związku. Mimo wyobcowania i nałogu wrócił do społeczeństwa, a to niesie pociechę i nadzieję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Ten Film)
Poznaj niezwykłe przygody swojej ulubionej bohaterki! Tym razem Barbie trafia do świata gry komputerowej, w którym będzie musiała się zmierzyć ze złośliwym wirusem. Czy mimo przeszkód Barbie uda się przejść wszystkie poziomy gry i odnieść zwycięstwo? Przekonajcie się sami!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Serie (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. BARBIE (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Barbie (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wróżki, księżniczki (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; 2)
Cykl "Kepler 62" (1.Zaproszenie, 2.Odliczanie, 3.Podróż, 4.Pionierzy, 5.Wirus, 6.Tajemnica).
Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ [Kep] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; 3)
Cykl "Kepler 62" (1.Zaproszenie, 2.Odliczanie, 3.Podróż, 4.Pionierzy, 5.Wirus, 6.Tajemnica).
Nadszedł czas. Dzieci niedługo wyruszą w kosmos w poszukiwaniu nowych światów. Polecą trzema statkami: Niñą, Pintą i Santa Maríą. Ari podejrzewa, że nie powiedziano im całej prawdy o zadaniach, które ich czekają… Czy podróż zbliży bohaterów do poznania tajemnicy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ [Kep] (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Spider-Man / [Marvel ; twórca Insomniac Games]. - Brak miejsca : Sony Computer Entertainment, 2018. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji ; 1 gracz.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy.
Wibracje DUALSHOCK 4.
Najbardziej kultowy superbohater świata pojawia się w grze Spider-Man i popisuje umiejętnościami akrobatycznymi jak nigdy dotąd! Strzelaj siecią, wspinaj się po ścianach i poznaj opcje jakich dotąd nie było w grze o Spider-Manie. Popisz się umiejętnością parkouru, wykorzystaj otoczenie i tocz niezwykle efektowne walki - oto Spider-Man jakiego nie znamy. Marvel i Insomniac Games łączą swe siły, aby stworzyć zupełnie nową, autentyczną historię Spider-Mana. Takiego Spider-Mana jeszcze nie spotkaliśmy, ani nie widzieliśmy w filmie. Oto doświadczony Peter Parker, który potrafi już walczyć z przestępcami w Nowym Jorku, a jednocześnie ma problemy w życiu osobistym i zawodowym. Tymczasem na swoich barkach dźwiga odpowiedzialność za los dziewięciu milionów nowojorczyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra "Star Stable" może stać się jeszcze ciekawsza i znacznie przyjemniejsza. Każdy gracz, który sięgnie po przewodnik, z pewnością znajdzie w nim wiele ciekawych informacji. "Star Stable" to wciągająca gra internetowa, w której każdy ma okazję przeżywać niesamowite przygody podczas jazdy na swoim wspaniałym wierzchowcu. Akcja gry toczy się na fantastycznej wyspie Jorvik, zamieszkałej przez niezwykłe konie. Każdy, kto chce jeszcze lepiej poznać świat "Star Stable", powinien sięgnąć po przewodnik, pełen przydatnych wskazówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warcross / Marie Lu ; 1)
Cykl: (1.Warcross, 2.Dzika karta).
Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia. Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sylwia i Planeta Trzech Słońc / Małgorzata Warda ; czyta Lena Schimscheiner. - Piaseczno : Heraclon International. StoryBox.pl, copyright 2019. - 1 płyta (CD-mp3) (6 godz. 14 min.) : digital, stereo ; 12 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. Ta piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym człowiekiem jest tam Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z.A./MŁ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej