Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(72)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(55)
Proza
(33)
Gry komputerowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(109)
wypożyczone
(22)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
Wypożyczalnia Dziecięca
(11)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(23)
Wypożyczalnia Multimedialna
(1)
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(15)
F.1 - Botaniczna
(19)
F.2 - Żeromskiego
(3)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(11)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(14)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(17)
F.7 - Zygmuntowska
(9)
Autor
Gill Anton (1948- )
(8)
Bieliński Przemysław (1977- )
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Gill Anton (1948- ) Assassin's Creed
(4)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(4)
Bolder Joe
(3)
Gill Anton (1948- ). Assassin's Creed
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Marsh Ryan
(3)
Mazurek Konrad
(3)
Stuckey John
(3)
Szpak Jakub (1990- )
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Cwynar Klaudyna
(2)
Jelley Craig
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kirby Matthew J. (1976- )
(2)
Kirby Matthew J. (1976- ). Last descendants
(2)
Laskowski Jacek (dziennikarz)
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Allgeier Brian (1971- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bauman Sabina
(1)
Brzozowski Tomasz W
(1)
Burlinson James
(1)
Burton Jon (1969- )
(1)
Buta Antonina
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five Nights at Freddy's : Fazbear frights
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cox Alexander
(1)
Davidson Andy
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Dowgiełło Łukasz
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Farrell Triona
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filipowski Robert
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gill Anton. (1948- )
(1)
Gill Anton. (1948- ). Assassin's Creed
(1)
Gill Anton. (1948- ). Assassin's Creed : origins
(1)
Glynn Steffan
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Grabenstein Chris
(1)
Graley Sarah
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Grossman Lev
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kacperski Ernest
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurylak Witold
(1)
Langa Sebastian
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(1)
Lavorel Mathias
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Lu Marie (1984- ). Warcross
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Majgier Katarzyna (1973- )
(1)
Malinow Anna
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
Maron Jordan
(1)
Mazan Maciejka
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Milton Stephanie
(1)
Monster Sfé R
(1)
Monster Sfé R. Minecraft
(1)
North Ryan (1980- )
(1)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Paetro Maxine (1946- )
(1)
Panetta Kevin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(70)
angielski
(3)
Odbiorca
Młodzież
(40)
9-13 lat
(37)
Dzieci
(31)
14-17 lat
(23)
6-8 lat
(17)
0-5 lat
(2)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura angielska
(10)
Literatura polska
(7)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(37)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Bractwa religijne
(10)
Fortnite (gra komputerowa)
(6)
Nastolatki
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Tajemnica
(5)
Klocki Lego
(4)
Minecraft
(4)
Planety
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Superbohaterowie
(3)
Uczniowie
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Chłopcy
(2)
Dzieci
(2)
Dziedziczność
(2)
Internet
(2)
Komputery
(2)
Młodzież
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Piłka nożna
(2)
Podróże w czasie
(2)
Przemoc
(2)
Rodzeństwo
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Templariusze
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
Zakochanie
(2)
Śmierć rodzica
(2)
Aktorstwo
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Biblioteki (budynki)
(1)
Biurowce
(1)
Blogerzy
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyborgi
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziewczęta
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Futurologia
(1)
Graficy
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry online
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Hakerzy
(1)
Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Jeziora
(1)
Konsole do gier
(1)
Koń
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kształcenie
(1)
Kunegunda Paciorek (postać fikcyjna)
(1)
Leki
(1)
Lekozależność
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Magia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miłość
(1)
MySpace (portal społecznościowy)
(1)
Nauczanie
(1)
Obietnica
(1)
Osoby zaginione
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podbój Meksyku (1519-1521)
(1)
Policja
(1)
Portale internetowe
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyjaźń
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Rośliny
(1)
Scratch
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sieroty
(1)
Smartfon
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Thor (postać mitologiczna)
(1)
Torbacze
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Twitter
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Temat: dzieło
Iniemamocni
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
100-1 p.n.e.
(1)
1201-1300
(1)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Meksyk
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(22)
Gry komputerowe
(17)
Fantastyka
(15)
Poradnik
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Powieść przygodowa
(9)
Dystopia
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opowiadania i nowele
(3)
Sensacja
(3)
Fantasy
(2)
Komiks
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Horror
(1)
Instrukcja
(1)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Oficjalny przewodnik Fortnite : królewska szafka / [przekład Jakub Szpak]. - Kraków : Insignis, 2020. - 350 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: Encyklopedia obrazkowa.
Encyklopedia zawiera dane uporządkowanych według sezonów przedmiotów oraz mnóstwo ciekawostek na ich temat. Jest to nieodzowne źródło wiedzy dla każdego fana Fortnite’a.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The impossible fortress : a novel.
Uroczy, zabawny i poruszający hołd dla wszystkich poszukujących miłości maniaków komputerowych i odmieńców na całym świecie. Aż do maja 1987 roku czternastoletni Billy Marvin z Wetbridge, w stanie New Jersey, jest maniakiem komputerowym, ale mimo to szczęśliwym. Popołudnia spędza z kolegami, nieustannie przesiadując przed telewizorem, sycąc się ciastkami, debatując, kto z kim by wygrał (Rocky Balboa czy Freddy Krueger? Bruce Springsteen czy Billy Joel? Magnum P.I. czy T.J. Hooker?), oraz programując gry wideo na swoim Commodore 64 do późna w nocy. Ale wtedy "Playboy" publikuje zdjęcia hostessy z teleturnieju "Koło Fortuny" - Vanny White, Billy poznaje Mary Zelinsky, znakomitą programistkę, i wszystko nieodwracalnie się zmienia…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć 'dość" i dlaczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; 5)
Cykl "Kepler 62" (1.Zaproszenie, 2.Odliczanie, 3.Podróż, 4.Pionierzy, 5.Wirus, 6.Tajemnica).
Po strasznych przeżyciach w wiosce Szeptaczy życie na planecie Kepler62 tylko pozornie wraca do normy. Joni na szczęście czuje się już lepiej, ale nie może wybaczyć sobie tego, co się stało. Ari pilnie strzeże swojego sekretu, a Marie znika na całe dnie i nikt nie wie, gdzie. Kiedy Ari i Marie znajdują tajemniczą wiadomość nadesłaną przez dziwną sondę, orientują się, że jedno z nich wie więcej od pozostałych… Prawda o tym, po co naprawdę zostali wysłani na tę wyprawę, okaże się straszniejsza od najgorszych koszmarów. Tymczasem idzie zima, a ON zaczyna się budzić…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ [Kep] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W życiu czasem bywa pod górkę, ale tym razem życie naprawdę przesadziło… Jakby nie było dosyć, że Kunegunda Paciorek nie znosi swojego imienia i nazwiska (będziemy ją nazywać tak jak sobie życzy - K. - Kej - krótko i drapieżnie), to sypią się na nią inne nieszczęścia. Nowy stary dom w nieznanej okolicy, nowa szkoła, w której nikogo nie zna a w dodatku jakoś nikt nie może się na niej poznać. To najpewniej sprawa wieku - pechowych 13 lat. K. nigdy nie daje za wygraną. Wpada na pomysł który ma pójść w pięty jej wrogom. Nakręci z nową przyjaciółką Marysią film, który zdobędzie na Youtube milionową widownię i sprawi że będzie sławna. Czyje wtedy będzie na wierzchu? Wszystko idzie dobrze - jest sprzęt, są pomysły, wydaje się że nawet istnieje scenariusz, czasem jednak zdarza się coś czego nie przewidzieli najwięksi filozofowie…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Bjørn Sortland, Timo Parvela ; 6)
Cykl "Kepler 62" (1.Zaproszenie, 2.Odliczanie, 3.Podróż, 4.Pionierzy, 5.Wirus, 6.Tajemnica).
Nowe niebezpieczeństwo i niespodziewani sprzymierzeńcy. Czy uda się uratować planetę Kepler-62? Joni zniknął. Dodatkowa kapsuła podróżna została otwarta. Tajemniczy pasażer okazuje się o wiele groźniejszy, niż ktokolwiek przypuszczał. Ma tajną broń i nie zawaha się jej użyć wobec każdego, kto mu się sprzeciwi. Marie, Ari i Joni muszą walczyć z całych sił, by ratować nie tylko siebie samych, ale także fantastyczną i dziką planetę Kepler-62. Ale co może zrobić garstka dzieci wobec takiej potęgi? Pozostaje im tylko mieć nadzieję…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ [Kep] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w gamedevie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ROMANS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
(Lego Marvel)
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy ; treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LEGO® Marvel™ Super Heroes to oryginalna historia rozgrywająca się w całym uniwersum Marvela. Gracze wcielają się w Iron Mana, Spider-mana, Hulka, Kapitana Amerykę, Wolverine'a i inne postacie ze świata Marvela. Wszystko po to, aby powstrzymać Lokiego i jego zgraję czarnych charakterów przed uruchomieniem superbroni zdolnej zniszczyć świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek i Zagrożenia)
Dla lepszej przejrzystości publikacji podzielono ją na dwie części. W pierwszej podjęto zagadnienia etiologii współczesnych uzależnień (dr Wiesław Bożejewicz z Akademii Humanistycznej w Pułtusku) z szerokim odniesieniem się do etyczno-moralnych aspektów New Addiction, problematykę wzorów społecznych prowadzących do powstawania i upowszechniania się nowych uzależnień (prof. M. Jędrzejko - SGGW) a także zagadnienia zagrożeń zdrowotnych (dr n. med. Igor Radziewicz-Winnicki ze Śląskiego Uniwersytetu Medycznego). Część druga, to z konieczności ograniczona, retrospektywa nowych uzależnień najszybciej rozwijających się w naszym społeczeństwie. Dobór tekstów do tej części nastręczał najwięcej trudności, bowiem współcześnie mamy do czynienia z ponad 20 uzależnieniami chemicznymi i niechemicznymi sprawiającymi poważne problemy społeczno-zdrowotne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. THRILLER PSYCHOLOGICZNY (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Official Fortnite : dziennik bojowy / [przekład Jakub Szpak]. - Kraków : Insignis, 2019. - 92 strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: Twój codzienny rejestr Battle Royale.
Wszystkie statystyki pod ręką! Chcesz zanotować historię swoich najbardziej heroicznych bitew w Fortnite? W dzienniku bojowym zarejestrujesz postępy i w każdej chwili będziesz mógł sprawdzić, jak się rozwinął twój sposób gry. Jest tu miejsce na wszystko: od nicków towarzyszy z oddziału po zawartość szafki. Dzięki tym notatkom stworzysz zapis swojej niezapomnianej drogi do zwycięstwa. Która taktyka najbardziej ci odpowiada? Przekonaj się, jakie strefy lądowania i strategie przynoszą ci największe sukcesy. Prześledź codzienne postępy! Zapisuj kluczowe statystyki i wszystkie cenne łupy, które udało ci się zgarnąć po drodze. Twórczość własna. Zaprojektuj swoje stroje i bronie oraz zaplanuj ruchy w kolejnych rozgrywkach. Oficjalna książka Epic Games, twórców Fortnite – największej marki w świecie gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fortnite Battle Royale : nieoficjalny przewodnik gracza / Michał Zacharzewski. - Warszawa : Wydawnictwo RM, copyright 2020. - 111, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Fortnite – wielki przebój ostatnich lat wśród gier komputerowych. Na kolejnych stronach tego nieoficjalnego przewodnika poznasz jego największe sekrety oraz wgryziesz się w najważniejszy tryb – Battle Royale. Odkryjesz też najpopularniejsze taktyki i zawsze aktualne zasady rządzące bitwami. A jeśli włożysz odrobinę wysiłku w trening, wkrótce zaczniesz odnosić pierwsze drobne sukcesy. Kto wie, może przetrwasz do samego końca starcia i obwołają cię królewskim zwycięzcą? O co chodzi w tej zabawie? Na malowniczej wyspie położonej pośrodku oceanu ląduje stu graczy. Czasami tworzą kilkuosobowe drużyny, częściej wszyscy działają w pojedynkę i… po prostu starają się przeżyć (czytaj: zabić pozostałych). Wymaga to refleksu i celnego oka, ale nie tylko. Liczy się też znajomość terenu, umiejętność szybkiego budowania, wreszcie wybrania zwycięskiej taktyki i konsekwentnego wcielania jej w życie. Dodatkową trudność stanowi burza, która stopniowo ogranicza pole walki i tym samym uniemożliwia jej unikanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pustynna przysięga / Oliver Bowden ; przekład Michał Jóźwiak. - Kraków : Insignis Media, 2018. - 357 stron ; 21 cm + dodatek : 14, [1] strona ; 20 cm.
(Assassin's Creed : origins /Oliver Bowden ; 1)
Nazwa autora: Anton Gill.
Na długo przed wydarzeniami przedstawionymi w "Assassin’s Creed Origins" Bayek złożył przysięgę... Rok 70 p.n.e. Po egipskiej ziemi krąży bezwzględny zabójca. Jego misją jest odnaleźć i wyplenić ostatnich Medżajów - członków starożytnej organizacji opartej na więzach krwi. Obrońca spokojnego miasteczka, Siwy, nagle wyjeżdża. Jego nastoletni syn, Bayek, zostaje w domu z głową pełną pytań o swoją przyszłość i poczuciem, że jest mu coś pisane. W pogoni za odpowiedziami chłopak wyrusza w podróż, która poprowadzi go brzegiem Nilu przez tonący w chaosie Egipt i zmusi go do stawienia czoła niebezpieczeństwom i intrygom stanowiącym chleb powszedni Medżajów. (opis wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN [Gil], Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny przewodnik Fortnite : jak rysować / [przekład Jakub Szpak]. - Kraków : Insignis, sierpień 2019. - 111, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: Wildfire - imprint wydawcy oryginału.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak narysować ulubione stroje, pojazdy i broń z Fortnite'a? Z tej oficjalnej publikacji Epic Games nauczysz się rysować dziesiątki kultowych strojów, broni, materiałów budowlanych i pojazdów, które znasz i lubisz dzięki grze Fortnite. Przeprowadzimy cię krok po kroku, w łatwych do prześledzenia etapach, od wstępnego szkicu do bogatego w detale gotowego rysunku. Poradnik zainspiruje zarówno nowicjuszy, jak i doświadczonych rysowników do sięgnięcia po ołówek i szkicowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74/76 [Ofi] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71/76 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71/77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. Małgorzata Majewska – pedagożka-terapeutka, coach, trenerka redukcji stresu, praktyczka porozumienia bez przemocy. Propaguje empatię i współpracę opartą na relacji. W stosunkach rodzic-dziecko uważa, że najważniejsza jest więź oraz wzajemna akceptacja. Jeśli naprawdę o nie zadbamy, wychowanie przestanie być walką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Książka
W koszyku
(Fortnite. Balade Royale / Mathias Lavorel ; 1)
Na stronie tytułowej i okładce: Nieautoryzowana opowieść.
Poznaj przygody nastoletniego Paula w świecie gry Fortnite! Paul ma tylko jedno marzenie – zostać aktorem. Dlatego kiedy chłopak otrzymuje propozycję zagrania niewielkiej roli w wielkim filmie, natychmiast chwyta okazję! Jednak szybko okazuje się, że wyspa, na której powstają zdjęcia, nie jest tak sielskim miejscem, na jakie wygląda... Wśród miniburz, latających autobusów, pstrych lam i diabelskich tańców Paul zachodzi w głowę, czy trafił we właściwe miejsce. Wkrótce orientuje się, że mieszkańcy wyspy są uzbrojeni po same zęby i nie zawahają się ani chwili, żeby skorzystać z broni, a znalazł się w samym środku królewskiej bitwy! Umykając slalomem przed świszczącymi ze wszystkich stron kulami, Paul znowu marzy tylko o jednym – tym razem pragnie jak najszybciej wydostać się z wyspy i ocalić skórę! Nieautoryzowana opowieść rozgrywająca się w uniwersum Fortnite'a.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Last descendants = Ostatni potomkowie / Matthew J. Kirby ; 2)
(Assassin's Creed)
Cykl "Last descendants - Ostatni potomkowie" (1.Ostatni potomkowe, 2.Ostatni potomkowie : Grobowiec chana)
Owen i jego przyjaciele przegrali. Dokonali rzeczy niezwykłej, ale ostatecznie ponieśli porażkę. Kiedy odkryli, gdzie znajduje się pierwszy fragment starożytnego artefaktu - legendarnego Trójzębu Edenu - wydawało się, że mają go w garści. Poszukiwali go również członkowie Bractwa Asasynów i Zakonu Templariuszy, okazało się jednak, że ich wszystkich ubiegł jeszcze ktoś inny. Nić porozumienia między nastolatkami zaczęła się rwać - Owen wraz z przyjacielem Javierem wzięli stronę asasynów, pozostali zaś sprzymierzyli się z templariuszami. Do odszukania wciąż pozostały dwa fragmenty artefaktu i obie grupy zrobią teraz wszystko, by nie powtórzyć swoich błędów. Koniec to dopiero początek Podobno wnuk Czyngis-chana, Möngke-chan, został pochowany z jednym z fragmentów Trójzębu Edenu. Jego grobowca jak dotąd nie odnaleziono. Młodzi ludzie zaangażowani po obu stronach konfliktu rozpoczynają wyścig z czasem. Aby zapewnić sobie bezpieczeństwo, będą musieli przenieść się w symulacji do rozdartych wojną średniowiecznych Chin i odnaleźć kolejny fragment artefaktu, nim zrobią to ich wrogowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Assassin's Creed)
(Last descendants = Ostatni potomkowie / Matthew J. Kirby ; 1)
Cykl "Last descendants - Ostatni potomkowie" (1.Ostatni potomkowe, 2.Ostatni potomkowie : Grobowiec chana)
W życiu Owena nic nie dzieje się tak, jak trzeba, odkąd jego ojciec zmarł w więzieniu. Chłopiec próbuje oczyścić imię ojca, wierząc, że oskarżenie było niesłuszne. Pomoc nadchodzi od strony Monroe'a - prawdziwego szkolnego specjalisty od IT, który udostępnia maszynę Animus. Podczas symulacji Owen odkrywa istnienie Trójzębu Edenu - starożytnego artefaktu, znanego z legend. Odtąd asasyni i templariusze nie codną się przed niczym, by zdobyć ten bezcenny przedmiot. Żeby wyjść z tego cało, chłopiec musi znaleźć go jako pierwszy. Owen wraz z grupą przyjaciół przenoszą się do wspomnień zapisanych w ich własnych kodach genetycznych. Trafiają w sam środek nowojorskich prostestów przeciw przymusowemu poborowi w 1863 roku, a następnie do imperium Azteków podbijanego przez Hernana Cortesa. Bedą musieli sie sprawdzić w tych bezwzględnych czasach, a ich doświadczenia z przeszłości wyrwą ogromny wpływ na teraźniejszość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 Magazyn, 316 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej