Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(520)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(412)
Proza
(176)
Gry i zabawki
(105)
Komiksy i książki obrazkowe
(47)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Poradniki i przewodniki
(28)
Gry komputerowe
(9)
Poezja
(8)
Muzyka
(7)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Audiobooki
(4)
E-booki
(2)
Nuty
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Filmy i seriale
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(830)
wypożyczone
(151)
tylko na miejscu
(73)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(41)
Wypożyczalnia Dziecięca
(268)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(32)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(46)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(26)
Wypożyczalnia Multimedialna
(12)
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(9)
F.1 - Botaniczna
(98)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.2 - Żeromskiego
(4)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(153)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(8)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(12)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(172)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(173)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(2)
Autor
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(56)
Strzałkowska Małgorzata
(14)
Astley Neville
(9)
Baker Mark (1959- )
(9)
Cuddy Robbin
(9)
Kurtz John (1955- )
(8)
Devaney Adam
(7)
Dobrowolski Patryk
(7)
Drewnowski Jacek (1974- )
(6)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(6)
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Bartosik Tadeusz (1925-1985)
(4)
Batorska Beata
(4)
Cazenove Christophe (1969- )
(4)
Glover David (1953- )
(4)
Glover David (1953- ). Matematyczne śledztwo
(4)
Głowińska Anita
(4)
Hutchinson Tim
(4)
Maury William (1969- )
(4)
Maury William (1969- ). Sisters
(4)
Molnár Ferenc (1878-1952)
(4)
Olszański Tadeusz (1929- )
(4)
Rosikoń Piotr
(4)
Supeł Barbara
(4)
Townsend John (1955- )
(4)
Townsend John (1955- ). Zagadki geograficzne
(4)
Barański Adam
(3)
Chimiak Julia
(3)
Danks Fiona
(3)
Davies Benji
(3)
Jałowiec Magdalena
(3)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(3)
Kleszcz Ewa (tłumacz)
(3)
Knapman Timothy
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(3)
Pichon Liz
(3)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(3)
Raczek Zofia
(3)
Roba Jean (1930-2006)
(3)
Schofield Jo
(3)
Supeł Barbara. Staś Pętelka
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Sęk Bożena
(3)
Van Osten Carson
(3)
Viana Tatio (1964- )
(3)
Zarawska Patrycja
(3)
Łuksza Agata
(3)
Abel Simone
(2)
Bańkowska-Lach Anna (1977- )
(2)
Bednarek Justyna (1970- )
(2)
Biernacka Matylda
(2)
Bingham Jane
(2)
Bourgeois Paulette (1951- )
(2)
Brydak Ilona
(2)
Burdek Sylwia
(2)
Bury Magdalena
(2)
Chien Chow Chine Aurélie
(2)
Clark Brenda
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Davies Benji Miś Pracuś
(2)
Delrieu Ariane
(2)
Delval Julien
(2)
Denton Terry (1950- )
(2)
Dewan Ted (1961- )
(2)
Drabik Wiesław (1956- )
(2)
Drabik Wiesław (1956- ). Opowiastki dla malucha
(2)
Ellison Sheila
(2)
Escandell Victor (1971- )
(2)
Filak Patrycja
(2)
Frabetti Carlo (1945- )
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Giacone Elio
(2)
Goldsack Gaby (1966- )
(2)
Gower Teri
(2)
Granowicz Katarzyna
(2)
Griffiths Andy (1961- )
(2)
Gąsieniec Stefan
(2)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Janecka Leonia (1909-2003)
(2)
Janecka Maria (1928-2012)
(2)
Janicz Mieczysław (1901-1990)
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Jay Annie (1957- )
(2)
Jeleńska Emilia
(2)
Jeleński Szczepan (1881-1949)
(2)
Jeleński Szczepan (1881-1949) Rozrywki matematyczne
(2)
Kacperski Ernest (1980- )
(2)
Kar Sushanta
(2)
Karnas Leszek
(2)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(2)
Keller Kasia
(2)
Kinney Jeff (1971- )
(2)
Kinney Jeff (1971- ). Dziennik cwaniaczka
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(126)
2010 - 2019
(279)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(339)
1901-2000
(40)
1945-1989
(12)
1989-2000
(10)
1901-1914
(4)
Kraj wydania
Polska
(519)
Ukraina
(2)
Hiszpania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(513)
angielski
(5)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(349)
6-8 lat
(262)
0-5 lat
(207)
9-13 lat
(128)
Młodzież
(76)
14-17 lat
(38)
Rodzice
(5)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(75)
Literatura polska
(69)
Literatura angielska
(24)
Literatura francuska
(18)
Literatura niemiecka
(9)
Muzyka polska
(8)
Literatura hiszpańska
(5)
Literatura węgierska
(4)
Literatura szwedzka
(3)
Literatura australijska
(2)
Literatura holenderska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura indyjska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura turecka
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Temat
Zabawa
(152)
Gry i zabawy umysłowe
(91)
Przyjaźń
(83)
Kubuś Puchatek (postać fikcyjna)
(60)
Gry i zabawy
(51)
Gry i zabawy dziecięce
(23)
Gry i zabawy ruchowe
(17)
Chłopcy
(15)
Rodzina
(15)
Zabawa taneczna
(14)
Psy
(13)
Rodzeństwo
(12)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(10)
Dzieci
(9)
Przedszkolaki
(9)
Zwierzęta
(9)
Uczniowie
(8)
Zabawki
(8)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(7)
Matematyka
(7)
Place zabaw
(7)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Dziecko
(6)
Dziewczęta
(6)
Gry edukacyjne
(6)
Magia
(6)
Przyroda
(6)
Wakacje
(6)
Grupy rówieśnicze
(5)
Współzawodnictwo
(5)
Żarty
(5)
Geografia
(4)
Gry i zabawy terenowe
(4)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(4)
Kangurzyca i Maleństwo (postacie fikcyjne)
(4)
Klocki Lego
(4)
Kreatywność
(4)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauka
(4)
Podróże
(4)
Pomaganie
(4)
Pory roku
(4)
Powstanie warszawskie (1944)
(4)
Prosiaczek (postać fikcyjna)
(4)
Zabawa sylwestrowa
(4)
Śmierć
(4)
Bing (postać fikcyjna)
(3)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(3)
Borsuk
(3)
Boże Narodzenie
(3)
Drzewa
(3)
Dziadkowie i wnuki
(3)
Franklin (postać fikcyjna)
(3)
Harcerstwo
(3)
Harcerze
(3)
Język polski
(3)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(3)
Koty
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Las
(3)
Parki i ogrody
(3)
Poszukiwanie skarbów
(3)
Przyjęcia dziecięce
(3)
Przyjęcia okolicznościowe
(3)
Samochody
(3)
Superbohaterowie
(3)
Szkoły
(3)
Sztuka przetrwania
(3)
Taniec
(3)
Terapia zabawą
(3)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(3)
Trening umysłu
(3)
Uprowadzenie
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Wyobraźnia
(3)
Zamki i pałace
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Alpinizm
(2)
Ból
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Dinozaury
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dzielenie się
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Greg Heffley (postać fikcyjna)
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Książęta i księżne
(2)
Kultura
(2)
Kłapouchy (postać fikcyjna)
(2)
Labirynt
(2)
Lis
(2)
Logika
(2)
Metoda KLANZY
(2)
Myszy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauka czytania
(2)
Nudzimisie (postacie fikcyjne)
(2)
Obyczaje
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Chatka Puchatka
(1)
Iniemamocni
(1)
Jeżycjada
(1)
Koszmarny Karolek
(1)
Lego
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
O dwóch takich, co ukradli księżyc
(1)
PJ Masks (serial filmowy)
(1)
Rick and Morty (serial telewizyjny)
(1)
Star Wars (Wydawnictwo Amber)
(1)
Star Wars (film)
(1)
Stars Wars : the Force awakens (film)
(1)
Tymoteusz Rymcimci
(1)
Ulica Sezamkowa (program telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(12)
1801-1900
(7)
1939-1945
(4)
2001-
(3)
1-100
(2)
101-200
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1918-1939
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1701-
(1)
1945-1989
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Budapeszt (Węgry)
(4)
Francja
(2)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Drawa (dopływ Noteci ; rzeka)
(1)
Europa
(1)
Floryda (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Mazury
(1)
Mierzeja Helska
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Poleski Park Narodowy (obszar)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Stumilowy Las (kraina fikcyjna)
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Szwecja
(1)
Tałty (woj. warmińsko-mazurskie, pow. mrągowski, gm. Mikołajki)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Opowiadania i nowele
(144)
Gry planszowe
(86)
Publikacje dla dzieci
(75)
Poradnik
(36)
Powieść
(21)
Książka obrazkowa
(20)
Komiks
(19)
Gry paragrafowe
(13)
Opracowanie
(11)
Wydawnictwa popularne
(10)
Gry komputerowe
(9)
Pieśń i piosenka
(9)
Wiersze
(9)
Gry w karty
(8)
Książka zabawka
(8)
Zagadki
(8)
Układanki
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Bajka słowno-muzyczna
(6)
Fantasy
(5)
Książki dla małych dzieci
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Literatura dziecięca angielska
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Horror
(3)
Kryminał
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Rymowanki
(3)
Fantastyka
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Piosenka dziecięca polska
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja komiksowa
(1)
Adaptacja literacka
(1)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cytaty
(1)
Film biograficzny
(1)
Film fabularny
(1)
Film muzyczny
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Ksiązki dla małych dzieci
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Książka-zabawka
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Malarstwo (szuka plastyczna)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Papieroplastyka
(1)
Partytura
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Science fiction
(1)
Szkice
(1)
Sztuka
(1)
Słuchowisko
(1)
Traktat
(1)
Wycinanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(115)
Edukacja i pedagogika
(22)
Historia
(6)
Matematyka
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
522 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Star Wars : popatrz i znajdź / [tłumaczenie Ewa Tarnowska]. - Ożarów Mazowiecki : Firma Księgarska Olesiejuk, copyright 2016. - [20] stron : ilustracje ; 31x26 cm.
Kolejny tytuł z serii "Popatrz i znajdź", który zachwyci miłośników "Gwiezdnych wojen". Młodzi czytelnicy, oglądając pełne szczegółów ilustracje, poznają głównych bohaterów kultowej sagi i wraz z nimi staną w obronie galaktyki - od Naboo po Endor. W książce znajdą zadania dla spostrzegawczych oraz 100 postaci i elementów do odnalezienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Szukaj i znajdź (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams ; tłumaczenie Piotr Maliszewski. - Kraków ; Praha ; München : Bard Centrum Gier ; Mindok ; Hans im Glück, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 19x28x7 cm + 2 instrukcje (6 stron, 2 strony : ilustracje ; 27 cm).
Zawiera mini rozszerzenie: Opat.
Przewidywany czas rozgrywki 35 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 72 żetony ; 1 tor punkacji ; 45 pionków w 5 kolorach ; instrukcja.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Należy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Moje pierwsze literki. - Gdańsk : Aidem Media, copyright 2008. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźwięk, kolor ; 12 cm.
Moje pierwsze literki to program skierowany do najmłodszych dzieci. Łączy w sobie fascynującą zabawę z nauką liter i poznawania alfabetu. W kilkudziesięciu ciekawych i przyjaznych zabawach dzieci poznają i skutecznie zapamiętują: kształt liter, słowa z nich zbudowane i pisownię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KM (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 29x31x7 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, karty pytań i odpowiedzi (201 sztuk), karty liter a,b,c (6x3 sztuki), karta z nazwami działów (1 sztuka), pionki do gry (6 sztuk), kostka do gry, żetony (80 sztuk), klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Emocjonująca gra i świetna zabawa, w trakcie której gracze odpowiadają na pytania. Na 201 kartach są 804 pytania i 2412 wariantów odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka świata. Grający mogą wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamki szalonego króla Ludwika / Ted Alspach ; polska wersja Michał Matłosz ; ilustracje Agnieszka Dąbrowiecka. - Wrocław : Planszóweczka.pl, Lacerta, Bézier games ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 75 unikatowych komnat ; 6 kafelków schodów ; 9 korytarzy ; 4 foyer ; 24 kafelki celów ; 76 monet "1000M" ; 20 monet "500M" ; 4 znaczniki graczy ; 1 znacznik mistrza budowy ; 4 karty pomocy graczy ; 27 kart bonusowych ; 50 kart komnat ; 1 plansza kontraktów ; 2 plansze komnat ; 1 plansza korytarzy ; 1 wieża punktów ; instrukcja.
Czy uda Ci się zbudować najwspanialszy zamek w dziejach? Czy podołasz ekstrawaganckim wymysłom króla? Zadanie nie będzie łatwe, inni gracze zrobią wszystko by wybudować jeszcze lepsze komnaty! W grze Zamki stajesz się budowniczym cudownych komnat planowanego zamku króla Ludwika II Bawarskiego, zwanego szalonym. Przyjmując najtańsze kontrakty musisz stawiać kolejne segmenty zamku w międzyczasie oferując swe usługi innym konstruktorom. Sale wpływają na te sąsiednie więc będzie to wyzwaniem, a ten kto wybuduje największy zamek z największą ilością punktów za komnaty wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Są to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Program przeznaczony jest do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolach masowych, z grupami integracyjnymi oraz w przedszkolach integracyjnych, jak również w zajęciach terapeutycznych w klasach młodszych szkół podstawowych i specjalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Batman : Kości Opowieści / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 11x22x4 cm.
(Rory's Story Cubes)
(Story Cubes)
Przewidywany czas gry 10-30 minut.
W pudełku: 9 kości (54 obrazki) w plastikowym pudełku ; instrukcja.
Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..." Historię opowiedz w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Snow White and the Seven Dwarfs : Disney Trefl Puzzle 100. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki o Królewnie Śnieżce. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
O dwóch takich, co ukradli księżyc / tekst Krystyna Wodnicka wg K. Makuszyński ; muzyka Mieczysław Janicz. - Warszawa : Omedia, 2005, p1977. - 1 płyta audio (CD) (41 min 3 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Bajki-Grajki ; 28)
(Kultowe Słuchowiska Muzyczne)
Nagranie archiwalne Polskich Nagrań.
„Jacek i Placek braciszkowie dwaj z Zapiecka. Chłopcy jak lale i mądrale już od dziecka." Któż ich nie zna!? Braciszkowie znani są w okolicy ze swych psot i harców. Pewnego dnia wyruszają w świat w poszukiwaniu dziwnej krainy, w której nie trzeba uczyć się ani pracować. To jednak tylko bajka, ale zanim przekonają się o tym, przeżyją wiele zabawnych, a czasem groźnych przygód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z.A./DZ (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2238)
No i w końcu do tego doszło: Rick i Morty trafiają do piekła – i nie mówimy o urzędzie skarbowym. Mówimy o ogniu, siarce i męce przez całą wieczność. Rick jak to Rick, widzi wyjście z tego bałaganu i ciągnie Morty’ego na koszmarną rozmowę z... kierownikiem. Tyle że diabelska kraina rządzi się swoimi prawami, więc naukowe rozwiązania mogą się tam nie sprawdzić. Naszych popapranych bohaterów czeka cała seria – mniej lub bardziej odrażających – prób, nim zdadzą sobie sprawę, o co chodzi w tym chaosie... Ta historia to połączenie „Piekła” Dantego z „Życiem biurowym”, dlatego... naprawdę rozpęta się tu piekło!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K [Ric] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Komiksy paragrafowe są nowością na polskim rynku wydawniczym. Wydawnictwo Instytutu Pamięci Narodowej i Muzeum Powstania Warszawskiego wspólnie przygotowały taką właśnie publikację poświęconą warszawskiemu zrywowi w 1944 roku. Nowoczesna formuła pozwala czytelnikowi stać się uczestnikiem prawdziwych wydarzeń rozgrywających się na ulicach stolicy. Bo komiks paragrafowy to coś więcej niż typowy komiks. Nie czyta się go w tradycyjny sposób, lecz daje on możliwość wyboru własnej ścieżki, dzięki czemu opowiada wiele różnych historii. W trakcie lektury to czytelnik bowiem decyduje o przebiegu wydarzeń, o losach postaci, jest aktywnym uczestnikiem chwil ważnych dla powstańczej Warszawy. Jak w grze paragrafowej każda decyzja odsyła do innego paragrafu, a tam następuje ciąg dalszy historii. To czytelnik sam decyduje, jak rozwinie się akcja. Do rozwiązania jest mnóstwo zagadek, szyfrów i tajnych kodów, a spostrzegawczość zostanie nagrodzona. Co ważne zawsze można zacząć lekturę od początku i podejmować inne decyzje. Powstanie wtedy nowa opowieść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY PARAGRAFOWE [Pow] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Star Wars : popatrz i znajdź / [tłumaczenie Ewa Tarnowska]. - Ożarów Mazowiecki : Firma Księgarska Olesiejuk, copyright 2016. - [20] stron : ilustracje ; 31x26 cm.
Kolejny tytuł z serii " Popatrz i znajdź", który zachwyci miłośników "Gwiezdnych wojen".Tym razem młodzi czytelnicy wyruszą w kosmiczną podróż, by wraz z Rey, Finnem i BB-8 - bohaterami najnowszego filmu kultowej sagi - odkryć tajemnice piaszczystej planety Jakku i pokonać siły Najwyższego Porządku. Na stronach ze szczegółowymi ilustracjami znajdą zadania dla spostrzegawczych oraz ponad 125 postaci i elementów do odnalezienia....
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Szukaj i znajdź (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
(Lego Marvel)
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy ; treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LEGO® Marvel™ Super Heroes to oryginalna historia rozgrywająca się w całym uniwersum Marvela. Gracze wcielają się w Iron Mana, Spider-mana, Hulka, Kapitana Amerykę, Wolverine'a i inne postacie ze świata Marvela. Wszystko po to, aby powstrzymać Lokiego i jego zgraję czarnych charakterów przed uruchomieniem superbroni zdolnej zniszczyć świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Czas wolny dziecka stanowi niedoceniane źródło jego rozwoju. To wtedy maluch może pozwolić sobie na spontaniczność i nieskrępowane niczym zachowanie. Robi to, co sprawia mu przyjemność, ale jednocześnie naśladuje, eksploruje i wypróbowuje. Nawet, gdy dorosłym wydaje się, że dziecko nic nie robi, ono uczy się kierować swoją aktywnością i organizować samodzielnie czas. Dla dorosł ych jest to więc bezcenne źródło wiedzy o dziecku – co lubi, w czym jest dobre, czego potrzebuje. Poradnik jest przeznaczony przede wszystkim dla rodziców, opiekunów, wychowawców i nauczycieli małych dzieci. Stanowi źródło wiedzy o prawidłowościach spędzania czasu wolnego i znaczeniu tego czasu dla rozwoju dziecka. Zawiera wskazówki, konkretne propozycje i rady dla dorosłych zajmujących się dziećmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.8 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : A Call of Cthulu / Richard Launius i Kevin Wilson. - Edycja 2. - Kraków : Galakta ; Fantasy Flight Games, 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 2-4 godzin.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 Plansza ; Instrukcja ; 1 znacznik Pierwszego Gracza ; 5 kości ; 16 kart postaci Badaczy ; 16 znaczników Badaczy ; 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy ; 196 żetonów stanu Badaczy ; 189 kart Badaczy ; 35 kart specjalnych ; 8 arkuszy Przedwiecznych ; 20 żetonów zagłady ; 179 kart Przedwiecznych ; 60 żetonów Potworów ; 16 żetonów Bram ; 13 pozostałych znaczników.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń. Horror w Arkham to przygodowa gra planszowa inspirowana prozą mistrza grozy H.P.Lovecrafta, przeznaczoną dla 1-8 graczy i rozgrywana w przeciągu 2-4 godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka rozrywki obecnej w środkach masowej komunikacji nie jest tematem nowym w dyskursie naukowym. Nie było jednak dotąd całościowych opracowań traktujących o ludyczności w radiu komercyjnym. Autorka publikacji w sposób kompleksowy opisuje sposoby realizowania funkcji rozrywkowej przez wybrane rozgłośnie reprezentujące polski rynek radiowy. Skupia się na trzech podstawowych obszarach działalności stacji: antenowym (programowym), pozastudyjnym (w postaci organizowanych wydarzeń muzycznych czy sportowych) i nowomedialnym (na stronach internetowych, w mediach społecznościowych czy aplikacjach mobilnych). Ich połączenie tworzy swoisty rozrywkowy konglomerat, przestrzeń wypełnioną ludycznością, w której mogą zanurzyć się odbiorcy. * Pisanie o radiu żywym zwłaszcza jest trudne, mamy bowiem do czynienia z fenomenem migotliwym, zmiennym, a przede wszystkim ulotnym. Łatwiej jest analizować kontynuację radia w jego rozmaitych odsłonach w Internecie, to wiemy. Z tego więc punktu widzenia każde podjęcie rozważań dotyczących metodologii radiowego medium jest wartościowe. I tak jest w tym przypadku. Nowe w tej pracy jest pewne przekierowywanie uwagi na radio formatowane, prywatne (gros medioznawczych opisów i podjętych badań cząstkowych/całościowych/historycznych odnosi się do radia/mediów publicznych). Z recenzji prof. dr hab. Violetty Wejs-Milewskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
CD
W koszyku
Gry świata / według Lecha i Wojciecha Pijanowskich. - Wydanie 1., dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 495, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 25 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Gry świata... to najobszerniejszy zbiór gier z różnych epok i regionów świata, wybranych przez znawców i miłośników gier, ojca i syna, Lecha i Wojciecha Pijanowskich. Zawiera: ponad 300 różnorodnych gier w podziale na gry planszowe, gry w karty, gry dla samotnych, gry naśladujące życie, opisy i szczegółowe zasady gier, dodatkowo płytę CD z grami – puzzle, konkurs z łamigłówką i pokerowy pasjans. Dzięki tej książce: poznasz nowe odmiany dobrze znanych gier, nauczysz się wielu nowych, ciekawych gier, zobaczysz, jak wyglądają rekwizyty, karty i plansze, dowiesz się, gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach wymyślono poszczególne gry. „Gra jest wycinkiem naszego życia i podczas rozgrywki zachowujemy się tak jak w życiu. Warto od czasu do czasu poobserwować przeciwników, wiele można będzie się o nich dowiedzieć. Gry kształtują także wiele cech potrzebnych człowiekowi do życia: uczą cierpliwości, rozwijają wyobraźnię, pogłębiają wiedzę, uczą języków”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.4/.7 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy różnych perspektyw postrzegania ludyczności. Znajdują si w niej teksty zarówno o aspektach teoretycznych pojęć gra, zabawa, ludyczność, jak i na temat konkretnych technik wykorzystywanych podczas zajęć z uczniami na odmiennych poziomach zaawansowania oraz w różnym wieku. Autorzy prezentują szerokie spektrum nie tylko zastosowania strategii ludycznych oraz istniejących w jej obrębie technik, lecz także analizy semantycznej czy społecznej głównych zagadnień, które zostały poruszone w książce. Redaktorki Monografia jest cenną pozycją budującą dyskurs glottodydaktyczny zarówno w kontekście teoretycznym, Jak i praktycznym. Otwiera nowe przestrzenie poszukiwań badawczych – związanych z analizą procesów nabywania języka oraz praktycznych – wiążących się z odkrywaniem efektywnych i atrakcyjnych metod nauczania języków obcych. Mimo iż nie wyczerpuje wszystkich zagadnień z zakresu nauczania ludycznego, stanowi swoiste kompendium dydaktyczne z perspektywy tej metodologii. Autorzy zachęcają nauczycieli do kreatywności i odwagi w przełamywaniu schematów, pokazują, że uczenie przy zastosowaniu metod ludycznych świetnie się sprawdza w nauczaniu języków obcych we wszystkich grupach wiekowych oraz podpowiadają sposoby wykorzystania różnych technik ludycznych na zajęciach. Z recenzji prof. dr hab. Anny Dunin-Dudkowskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej