Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(110)
Forma i typ
Książki
(83709)
Proza
(44220)
E-booki
(12982)
Poezja
(7976)
Publikacje dydaktyczne
(6151)
Gry i zabawki
(110)
Audiobooki
(5075)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4462)
Publikacje popularnonaukowe
(4038)
Poradniki i przewodniki
(2958)
Komiksy i książki obrazkowe
(2230)
Publikacje naukowe
(2175)
Publikacje informacyjne
(1274)
Filmy i seriale
(1109)
Dramat (rodzaj)
(809)
Publikacje fachowe
(757)
Publikacje religijne
(464)
Albumy i książki artystyczne
(425)
Publikacje promocyjne
(209)
Muzyka
(194)
Nuty
(93)
Mapy
(51)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(45)
Rejestracje audio i wideo
(22)
Grafiki
(20)
Gry komputerowe
(15)
Czasopisma
(13)
Druki ulotne
(9)
Fotografie
(2)
Publikacje brajlowskie
(2)
Programy komputerowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
tylko na miejscu
(51)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(22)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(20)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(26)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(25)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(10)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(6)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(9)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Chimiak Julia
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Ślubowska Anna
(3)
Ced (1981- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Frabetti Carlo (1945- )
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Szafrańska-Brandt Marta
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouvier Fabrice
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
CED (1981- )
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Estèves Anne-Laure
(1)
Evergreen Nelson (1971- )
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Gasperini Jim
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Gołębiowski Marek
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jastrzębski Jakub
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Knight Tom
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Madejski Jan
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Niño Alex (1940- )
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(109)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(70)
9-13 lat
(63)
6-8 lat
(58)
Młodzież
(52)
14-17 lat
(32)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zabawa
(7)
Zabawki
(6)
Powstanie warszawskie (1944)
(4)
Zwierzęta
(4)
Harcerze
(3)
Magia
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Uprowadzenie
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alpinizm
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cień
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dwory
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Parki narodowe
(1)
Pinokio (postać fikcyjna)
(1)
Piraci
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Policja
(1)
Pory roku
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postacie historyczne
(1)
Powstańcy warszawscy
(1)
Projektowanie
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Psy
(1)
Pustynie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1939-1945
(4)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Świat
(2)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Poleski Park Narodowy (obszar)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(103)
Gry planszowe
(84)
Gry paragrafowe
(15)
Gry w karty
(8)
Układanki
(8)
Komiks
(7)
Zagadki
(6)
Fantasy
(5)
Horror
(3)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Cytaty
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Kryminał
(1)
Mapa ścienna
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Science fiction
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
110 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Duuuszki : Bądź szybki jak błyskawica! / Jacques Zeimet ; ilustracje Gabriela Silveira. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; 20x20x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 5 drewnianych przedmiotów ; 60 kart ; instrukcja.
Gra planszowa „Duuuszki” to polska wersja językowa światowego bestsellera „Geistesblitz”. Niesamowicie emocjonująca gra imprezowa, w którą może grać jednocześnie nawet 8 osób! Jak grać w „Duuuszki”? To proste! Musisz być szybki jak błyskawica! Wylosuj kartę i złap odpowiedni przedmiot szybciej niż przeciwnicy. Powodzenia! Gra ma wyjątkowo proste zasady. Na stole znajduje się 5 różnych przedmiotów w 5 kolorach - biały duszek, czerwony fotel, niebieska książka, szara mysz i zielona butelka. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę niestety trzeba zapłacić - oddać jedną z wcześniej zdobytych kart. Wygrywa gracz, który zgromadzi najwięcej kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Myszki w ogrodzie / autork Jacques Zeimet ; ilustracje Krystyna Michałowska, Marcin Piwowarski, Anja Wrede. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 gra (7 myszek, 21 przysmaków, plansza) : karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm.
(Zagrajmy, Mamo)
Gra dla: 3-6 osób.
Czas gry: 20 min.
Gracze pomagają myszkom zdobyć przysmaki. Wygra gracz, który zgromadzi najwięcej przysmaków. Gra posiada wyjątkowe elementy: planszę przedstawiającą ogród i 6 mysich kryjówek oraz 7 dużych drewnianych pionków myszek! Proste zasady gry! 6 myszek znajduje się w kryjówkach. Siódma biega po ogrodzie. Bierzesz ją i wsuwasz do wybranej przez siebie kryjówki. Mysz, która wyskoczy z tej kryjówki zjada wszystkie przysmaki w swoim kolorze znajdujące się na planszy. Staraj się pamiętać, jakiego koloru myszki znajdują się w kryjówkach. Pozwoli ci to zdobyć więcej przysmaków. Wygra osoba, które wykaże się najlepszą pamięcią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
15 najlepszych supergier. - [Warszawa] : Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, [2006?]. - 30 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm + 1 marker, 1 kostka, 16 pionków, 32 warcaby.
Zestaw 15 najlepszych gier planszowych takich jak: szachy, warcaby, Alicja Aladyn, Ali Baba, Tomcio Paluch i wiele innych. Do książki dołączono potrzebne do gier przyrządy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra planszowa
W koszyku
Angry Birds Space : power cards / tłumaczenie Justyna Molęda. - Pori : Tactic, 2012. - [33] karty, [1] instrukcja : ilustracje ; 8 x 3 x 12 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Która karta ma największą siłę? A która pozwala strzelać najcelniej? Porównajcie swoje karty, a przekonacie się, kto pokonał innych. Ale to nie wszystko, aby zwyciężyć trzeba jeszcze zbudować drewnianą, lodową lub szklaną konstrukcję, postawić na niej świnię i jeszcze raz wszystkich pokonać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk. - Chiny ; Poznań : Fun ville games ; Pepco Poland, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 27x27x4 cm.
W pudełku: 1 plansza • 16 plastikowych pionków (4 z każdego koloru) • 1 kostka • instrukcja.
W grze „Chińczyk” chodzi o to, by jak najszybciej przejść 4 pionkami przez wszystkie pola rozmieszczone dookoła planszy. Ma to być przebycie drogi z pozycji początkowej (tzw. „bazy”) do pozycji końcowej (tzw. „domku”) - szybciej niż pozostali gracze. Zawodnik, który jako pierwszy umieści swoje pionki w „domku”, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czekoladki : Słodka gra logiczna. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2010. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 23x21x6 cm.
W pudełku: 1 plastikowa plansza-bombonierka • 40 kart zadań (4 poziomy trudności) • 9 plastikowych czekoladek (po 3 z każdego koloru) • 18 żetonów pomocniczych • 1 woreczek podróżny.
Jednoosobowa łamigłówka logiczna. Celem gry jest rozmieszczenie na planszy wszystkich czekoladek zgodnie z podpowiedziami znajdującymi się na karcie zadania. W tej nawiązującej zasadami do japońskiego SUDOKU grze znajduje się aż 40 różnych zadań na 4 poziomach trudności - dla dzieci i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dyrdymały maxi : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : F.H.U. "MULTIGRA", 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x31x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 1 dwustronna plansza ; 8 pionków ; 219 dwustronnych kart pytań ; 1 karta "Dyrdymały" ; 16 kart "Prawda" i "Fałsz" ; 1 tarcza ze strzałką ; 1 dzwonek ; instrukcja.
Na pudełku: To jest prawda! Oj nie!
Co wielbłąd nosi w garbie? Nie uwierzycie, ale wielbłąd nie nosi w nim wody: te garby, to tak naprawdę wystające kręgi! Czy potrafisz dobrze improwizować i masz bujną wyobraźnię? Daj się wyciągnąć w fascynującą grę, w której liczy się tylko wiedza, ale i umiejętność skutecznego podejścia i zmylenia przeciwnika. Na każdej z kart masz podane 3 odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawdziwa. To ty wybierasz, którą podasz na głos swoim rywalom, jako poprawną. Spróbuj zdezorientować swoich przeciwników, tak by nie odkryli, że opowiadasz im... dyrdymały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Fascynujący świat gier : zestaw gier dla całej rodziny. - Warszawa : Bellona, copyright 2013. - [16] stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
Książka zawiera różne gry, dzięki którym każdą wolną chwilę można zamienić w wesołą zabawę. Daje też sposobność do rozwijania umiejętności myślenia i kojarzenia oraz ćwiczenia spostrzegawczości i kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra planszowa
W koszyku
General Trivia : the ultimate quiz : Test your general knowledge. - Poznań : Dealz Poland, 2022. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 9x9x4 cm.
W pudełku: 51 kart.
Host a quiz night from the comfort of your own home with this The Ultimate Quiz - General Trivia. Test your friends and family's general knowledge at the Christmas table this year. A fun table game to get the whole family involved.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : party. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 31x30x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: plansza, Gorący Ziemniak, 220 kart pytań, 12 pionków, duży bączek, mały bączek, dysk, instrukcja.
Na pudełku: Pyszna zabawa na każdą imprezę! Myśl, kojarz, rzucaj! Gra z aplikacją na smartfona!
Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Rozłóż planszę i połóż ją na stole. Grę rozpoczyna najniższy z graczy biorąc pluszowego ziemniaka do ręki. Osoba siedząca po jego prawej stronie bierze do ręki pierwszą kartę z talii i czyta na głos pytanie. Następnie energicznie kręci bączkiem lub uruchamia aplikację do odmierzania czasu dostępną do pobrania na smartfona. Ten, kto trzyma ziemniaka musi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Po udzieleniu odpowiedzi jak najszybciej przekazujemy ziemniaka osobie po naszej lewej stronie (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i ona również musi udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Ziemniak tak długo krąży pomiędzy graczami aż bączek odmierzający czas przestanie się kręcić lub aplikacja na telefonie pokaże stop. Wówczas osoba, która w tym momencie miała pluszowego ziemniaka w ręce spada o jedno pole na planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra górska wyprawa : gra szlakiem polskich miast. - Kraków : Boboland ; games4kids, [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x20x5 cm.
Zawartość opakowania: dwustronna plansza w formacie 32x32 cm, 4 pionki, 1 kostka ; instrukcja na opakowaniu.
2-4 graczy.
Czas rozgrywki: 5-45 min.
Gra planszowa jest przeznaczona od dwóch do czterech osób. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie od startu do mety. Grę rozpocznie gracz, który wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Od tego momentu każdy przesuwa swój pionek o tyle pól ile wyrzuci kostką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : trendy i styl życia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 13x13x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 11x12 cm).
Zawartość pudełka: 200 kart z pytaniami, 1 plansza do gry, 4 pionki iKnow, 4 pionki iBet, 40 białych żetonów, zasady gry.
Czas gry: 45+ minut.
Nowe pytania dla nowych znajomych. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Junior scrabble. - Warszawa : Mattel, copyright 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x23x4 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 84 płytki z literami ; 30 niebieskich żetonów ; bawełniany woreczek na litery ; 1 dwustronna plansza składana, twarda ; instrukcja.
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej. 1 – Słowa i obrazki – młodsze dzieci, bawiąc się, łączą litery obrazki pomagają wymyślać słowa. 2 – Kolory i litery – starsze dzieci same układają słowa i próbują zestawić literki na kolorowych premiowych polach. Gra wymaga: - znajomości cyfr i liter oraz reguł budowania z nich słów - pewnego zasobu słów - umiejętności dokonywania analizy słów (głosowanie, literowanie, sylabizowanie). Gra rozwija: - analizę i syntezę wzrokową i słuchową - poszerza zasób słów, jakimi czynnie posługuje się dziecko - przybliża podstawowe wiadomości językowe, takie jak odmiana słów - zdolność myślenia strategicznego - umiejętność czekania na efekt pracy, ponieważ trzeba systematycznie wykładać litery i wybierać promowane pola, żeby na koniec uzyskać żeton - nagrodę Potencjał rozwojowy: - w nauce języków (ojczystego i obcych) - budując samodzielne wypowiedzi wymagające twórczego podejścia do języka - w zadaniach wymagających samodzielnego planowania i strategicznego myślenia (zadania logiczne, matematyczne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury big : super gra i zabawa - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko ; 31x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 165 dwustronnych kart, 2 karty "kategoria", plansza, 4 pionki, kostka, 80 żetonów, 4 notesy, długopis, klepsydra, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Pokaż, narysuj, zgadnij. Wielkie emocje, wielkie zgadywanie.
W drużynowej grze ' Kalambury' wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane na losowanej karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Gra planszowa
W koszyku
Kocham cię, Polsko! : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x25x7 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: plansza do gry, 90 kart, 28 żetonów, 4 kładki, 4 pionki, 4 podstawki do pionków, kostka, instrukcja, klepsydra.
Na okładce: Wielki sukces TVP 2.
Kocham Cię, Polsko! - to gra do stworzenia której inspiracją był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. Gra ta sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Książka z puzzlami. - Warszawa : VEMAG, [2021]. - [12] stron : ilustracje ; 26 cm.
(Książka z Puzzlami)
(Psi Patrol)
Na okładce: 4 układanki.
Witajcie w Zatoce Przygód. Poznajcie Chase'a i innych członków Psiego Patrolu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psi Patrol (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra planszowa
W koszyku
Literkowy wyścig : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x11x4 cm.
Zawartość opakowania: 14 kart z obrazkami, 60 żetonów z literkami, 20 żetonów plastikowych, instrukcja.
Gra dla 2 graczy.
"Literkowy wyścig" to znakomita gra na spostrzegawczość i refleks. Jest również dobrym ćwiczeniem właściwego postrzegania i interpretacji znaku literniczego. Zasady gry są bardzo proste. Gracze na przemian odkrywają kartę, a następnie ścigają się w układaniu z liter właściwego wyrazu pasującego do obrazka na karcie. Wyzwala to wiele emocji i gwarantuje świetną zabawę. Atrakcyjność gry wzbogaca jej drugi, równie interesujący wariant. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Little Mermaid : Disney Trefl 3D Puzzle 72. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 20x20x5 cm.
W pudełku : 75 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 25x20 cm.
Puzzle 3D na 75 elementów w technologii VisualEcho, z piękną grafiką z bajki Disney'a - Mała Syrenka. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 25x20 cm. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monster High : Trefl Puzzle 260. - Sopot : Trefl, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 40x27x5 cm.
W pudełku : 260 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 60x40cm.
Puzzle 260 elementów z bohaterkami bajki "Monster High". Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 60x40cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moustache Smash : złap wąsy. - Warszawa : Cobi ; Spin Master, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 5x27x27 cm + instrukcja (2 x 2 strony ; 22 cm).
Czas gry: 30 minut.
W pudełku: (6 różnych wzorów wąsów na uchwycie z przyssawką do łapania kart, 18 kart z wąsami, 14 kart pomocniczych, 2 instrukcje).
Czy rozpoznasz wąsy pasujące do Twoich? Jeśli karta na stole pokazuje wąsy podobne do Twoich, złap ją szybko! Kto zbierze najwięcej kart z wąsami, ten wygrywa! Gra Złap Wąsy to wspaniała rozrywka dla całej rodziny, która będzie źródłem cudownych emocji i całej masy śmiechu. Rozgrywka wymaga bardzo dobrego refleksu i ćwiczy spostrzegawczość oraz rozwija zdolności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej