Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(26)
Czytelnia Główna
(1)
F.1 - Botaniczna
(5)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(7)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(7)
Autor
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bendremer Ellen
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Durand Barbara
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Futrell Charles
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Kostecki Marian J. (1949- )
(1)
Kunert Zofia
(1)
Lees Dan
(1)
Lipa Michał
(1)
Mactear John
(1)
Madejski Radosław
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Rader Ulf (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szaran Adam
(1)
Szolc Michał
(1)
Thornely Nick
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbański Witold
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Handlowcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Techniki sprzedaży
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(603)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(480)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(344)
Język polski
(336)
Podróże
(336)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Politycy
(265)
Polityka
(265)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Książka skierowana jest do osób zajmujących się zarówno sprzedażą indywidualną (akwizycją), jak i zinstytucjonalizowaną (w ramach struktur firmy). Zaskakuje oryginalnym ujęciem tematu, obala stereotypy dotyczące sprzedaży i akwizytorów. Dowcipnie i konkretnie omawia poszczególne etapy, przez które powinna przejść osoba chcąca zostać sprzedawcą doskonałym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie psychologii sprzedaży, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Pierwszy w Polsce poradnik merchandsingu. U dołu okł.: Poznaj sekrety najlepszych sklepów, odkryj techniki zwiększające sprzedaż, zdobądź trwałą lojalność klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 308 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn, 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania - w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego - i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy. W publikacji przedstawiono rezultaty badań podważające szereg stereotypów związanych z interpretacją rozmów handlowych. Wyniki te mogą także stanowić wskazówkę dla prowadzących negocjacje w różnych typach kultur organizacyjnych. Rozważania są ilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw oraz poparte zawodowymi doświadczeniami autorów z zakresu rozmów handlowych. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukują wyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podstawę opracowania stanowi praca doktorska.
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpo­średnimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie za­wodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgar­ski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagra­niczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzy­stywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketin­gu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trene­rów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej