Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(20)
Czytelnia Główna
(1)
F.1 - Botaniczna
(2)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(3)
F.6 [czyt. dorośli] - Tańskiego
(1)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adcock Dennis
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Dzwonkowski Henryk
(1)
Długosz Agnieszka
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hiam Alexander
(1)
Jasiecki Krzysztof
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kundera Janina Elżbieta
(1)
Kurczewska Urszula
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Mesjasz Czesław (1954- )
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Poels Frans
(1)
Sagan Adam
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Shaffer Steven L
(1)
Shim Jae K
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Siegel Joel G
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Simon Alan R
(1)
Smith Clifford
(1)
Smithson C. W
(1)
Sojka Ireneusz
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szumilak Jan (1941-2017)
(1)
Taylor Francesca
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wilford D. Sykes
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Wędzki Dariusz (1970- )
(1)
Zimnicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Temat
Handel detaliczny
(2)
Kadry
(2)
Obsługa klienta
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Merchandising
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Oceny pracowników
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
Podatek
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Praca
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przywództwo
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek walutowy
(1)
Ryzyko
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
System podatkowy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Współpraca kulturalna
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(3)
Encyklopedia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słownik historii myśli ekonomicznej - nowe, uaktualnione i rozszerzone wydanie - został pomyślany jako pomoc dydaktyczna dla studentów ekonomii oraz kierunków ekonomicznych, na których jest wykładana historia myśli ekonomicznej. Może być użytecznym źródłem wiedzy dla studentów prawa, administracji, politologii, filozofii, socjologii i historii oraz wszystkich, którzy interesują się ekonomią, rozwojem jej idei i pragną poznać dorobek wybitnych ekonomistów. Słownik zawiera 350 haseł osobowych i przedmiotowych. Biogramy są tak dobrane, by ukazać zasadnicze poglądy wybitnych ekonomistów i myślicieli od starożytności do czasów współczesnych. Na treść każdego hasta osobowego składają się informacje o największych osiągnięciach, przynależności do określonego kierunku, podstawowe dane biograficzne, zwięzłe przedstawienie dorobku i spis najważniejszych publikacji. Hasła przedmiotowe z jednej strony uzupełniają biogramy, z drugiej zaś opisują bardziej ogólne zjawiska, np. nurty i szkoły ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 Magazyn (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33C (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005, 005 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omówione zagadnienia: czy stosowanie marketingu w organizacjach non profit jest potrzebne?, Czy jest to właściwe z etycznego punktu widzenia?, Jakie są korzyści przyjęcia podejścia marketingowego?, Jak wdrożyć strategie marketingowe w organizacjach non profit?, Jak dostosować marketing organizacji do specyfiki różnych rodzajów działalności non profit?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono: ideę controllingu i jego rodzaje, controlling badań i rozwoju, zagadnienia dotyczące controllingu logistyki i procesów produkcji, controlling funkcji personalnej, marketingu i sprzedaży, finansowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Sul], 339 [Sul] Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego. Na kompleksową analizę składają się następujące zagadnienia: Udział handlu detalicznego w procesie tworzenia wartości na tle genezy handlu, znaczenie współcześnie tworzonych form i metod sprzedaży detalicznej Kształtowanie produktu przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz tworzenie kombinacji innowacyjnych Systemy komunikowania się z nabywcami i społeczna odpowiedzialność handlu detalicznego Merchandising w ujęciu funkcjonalnym i organizacyjnym – rozpoznanie psychologicznych aspektów zachowań nabywcy, sposoby dostarczania informacji i motywowania do dokonania zakupu Organizacja i przebieg procesu zaopatrzeniowego, relacje z producentami i dostawcami Systemy logistyczne zapewniające sprawność i niezawodność tworzonych łańcuchów dostaw Wykorzystanie komputerowych systemów informacyjno-decyzyjnych i ich rola w zarządzaniu sprzedażą detaliczną, zastosowanie baz danych Czynniki efektywności handlu detalicznego – polityka cenowa, gospodarowanie zasobami, wskaźniki finansowe. Omówienie każdego z wymienionych obszarów uzupełniono dodatkiem tematycznym zawierającym odniesienie do rzeczywistych zjawisk obserwowanych w polskiej i światowej gospodarce. Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów, jak i praktyków zawodowo związanych z działalnością w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Aspekty Funkcjonowania Unii Europejskiej)
Autor omawia ogólne kwestie, takie jak założenia polityki podatkowej UE czy wpływ podatków na warunki konkurencji na jednolitym rynku europejskim, ale również szczegółowo analizuje systemy podatkowe obowiązujące we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. W 25 rozdziałach poświęconych poszczególnym krajom Unii omawia kolejno: - plusy i minusy ich systemów podatkowych, - kwestie związane z podatkiem dochodowy od osób fizycznych i od osób prawnych, - podatkowanie dywidend, - stawki VAT, - podatki majątkowe, - regulacje pozwalające uniknąć podwójnego opodatkowania, - wysokość i sposób płacenia składek na ubezpieczenia społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Pozycja przeznaczona jest dla tych menedżerów, którzy kładą nacisk na stwarzanie potencjału w zespole i ciągły rozwój. Dostarcza opisu ponad stu technik i metod stosowanych przez znane w świecie firmy i opracowanych przez najwybitniejszych specjalistów, praktyków i teoretyków marketingu. Książka jest więc unikalnym kompendium wiedzy, przydatnym nie tylko praktykom, lecz także studentom zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 328 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 Magazyn (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej