Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
F.1 - Botaniczna
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Bekas Robert
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Georgiew Franciszek Bazyli
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Housel Morgan
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotliński Daniel
(1)
Kotłowska Alicja
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewandowski Filip
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipa Michał
(1)
Machiavelli Niccolò (1469-1527)
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Motyl Piotr
(1)
Mrówka Dorota
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Spławski Michał
(1)
Starzykiewicz Dawid
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stępa Maciej
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.). Sunzi bingfa
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szulczewski Piotr
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(20)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Sukces
(4)
Bogactwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Finanse osobiste
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Chciwość
(1)
Coaching
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Energetyka
(1)
Facebook
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Lingwistyka tekstu
(1)
Lit (pierwiastek)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Milionerzy
(1)
Narcyzm
(1)
Nawyki
(1)
Negocjacje
(1)
Ogniwa galwaniczne
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Podcasting
(1)
Produktywność pracy
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Recykling
(1)
Reklama internetowa
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samoopieka
(1)
Sprzedaż
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Szczęście
(1)
Sztuka pisania
(1)
Sztuka wojenna
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Tekstologia
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Transformacja energetyczna
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
301-400
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Opracowanie
(2)
Wydawnictwo źródłowe
(2)
Antologia
(1)
Kronika
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Traktat
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rozwój osobisty
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm! Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować. Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce liczba atomowa i masa atomowa litu: 3; 6.941.
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: C. Hurst Ltd.
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źró,deł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposó,b magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ... i to może być przełom w rewolucji energetycznej. Oto pasjonująca opowieść o technologii, dzięki któ,rej świat zupełnie się zmieni. Książka skupia się na znaczeniu litu i jego właściwościach istotnych dla środowiska, gospodarki i geopolityki. Przedstawia też historie upartych wizjoneró,w i przedsiębiorstw, któ,re z rodzinnych biznesó,w przekształciły się w potężne korporacje, a także dzieje sekretnych sojuszy, podejrzanych układó,w i rozwijającej się brutalnej rywalizacji. Dogłębnie opisano tu rynek tego metalu i jego głó,wnych graczy: Chin, USA, Australii i Argentyny. Pokazano zagrożenia związane z wydobyciem i przetwarzaniem litu, takie jak szkody środowiskowe, konflikty społeczne czy korupcja. Nie zabrakło prawdopodobnych scenariuszy rozwoju technologii baterii i alternatyw dla litu, takich jak magnez i wodó,r. Ta świetnie napisana, inspirująca książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką transformacji energetycznej świata. Lit: co i kiedy przyniesie nam globalna rewolucja energetyczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 620.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Jankowski Marek Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Tomczyk Tomek Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Stępa Maciej Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof Autor Mielczarek Paweł Autor Motyl Piotr Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Piotr Autor Tkaczyk Paweł Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Najlepsi specjaliści od prowadzenia biznesu w internecie pokazują, w jaki sposób osiągnąć sukces w przestrzeni cyfrowej. "Biblia e-biznesu 3.0" to jedyna w swoim rodzaju okazja, by poznać ich tajemnice i odmienić losy swojej firmy w internecie. Dwie poprzednie wersje "Biblii e-biznesu" stały się bestsellerami, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca działający dziś w internecie. W najnowszej edycji książki pod redakcją Macieja Dutki poznasz jeszcze więcej obecnych trendów w tym biznesie. Ponad 80 wybitnych specjalistów w różnych dziedzinach opisuje swoją drogę do sukcesu i udziela bezcennych wskazówek wszystkim, którzy chcą podążyć ich drogą. Na 850 stronach tej niezwykłej książki poznasz dobre i złe praktyki e-biznesu, by lepiej zrozumieć, jak dotrzeć do każdego klienta. Dowiesz się więcej o internetowym marketingu, zarządzaniu kryzysowymi sytuacjami w relacjach z klientami, budowaniu strategii i poszukiwaniu branży właściwej do prowadzenia swojej działalności. Przekonasz się, jak najlepiej wykorzystać w e-biznesowych działaniach potęgę mediów społecznościowych oraz analizę big data.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii i social mediów coraz bardziej widoczne stało się zjawisko narcyzmu. Jak radzić sobie z ludźmi o tego typu osobowości w życiu codziennym, podpowiada Jarosław Gibas w książce "Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych". Publikacja stanowi swoisty poradnik, w którym autor stara się odpowiedzieć na pytanie, jak rozpoznać narcyza we własnym otoczeniu i w jaki sposób skutecznie bronić się przed tego typu człowiekiem, aby kontaktów z nim nie przypłacić własnym zdrowiem, stresem i energetycznym wypaleniem. Jarosław Gibas zachęca także czytelnika do poszukiwania symptomów narcyzmu we własnych zachowaniach. Tylko w porę je odnajdując, można uniknąć nieświadomego skrzywdzenia drugiej osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja praca : jak osiągnąć dobrostan i uniknąć wypalenia zawodowego / Alicja Kotłowska. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 303 strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Ta książka jest kompendium wiedzy dla nowoczesnych menadżerów zainteresowanych poprawą dobrostanu swoich pracowników, jak również dla pracowników szukających szczęścia w życiu zawodowym. Oparta jest na najnowszych badaniach z polskiego i światowego rynku pracy, a także na bogatym doświadczeniu zawodowym autorki pracującej w Polsce, Wielkiej Brytanii i Indiach. Zawiera cenne praktyczne porady ekspertów w dziedzinie biznesu, medycyny, edukacji i mediów. Kilkanaście testów do diagnozowania sytuacji w pracy pomoże w rozpoznaniu częstych problemów, takich jak stresory, wypalenie zawodowe, mobbing, poczucie braku sensu pracy, złe dopasowanie pracownika do pracy, toksyczne środowisko w pracy, pracocentryczność. Dziś, gdy praca przestała być jedynie źródłem dochodu, młode pokolenia sygnalizują coraz większą potrzebę sensu pracy, wspólnotowości w organizacjach, samorealizacji, jak również lepszej relacji pomiędzy pracą a życiem. Autorka zachęca do przemyślenia modelu "pracowitej mrówki". Proponuje tworzenie jakościowych miejsc pracy o płaskich strukturach, które są bardziej wspierające dla pracowników niż tradycyjne, hierarchiczne konstrukcje mrowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Paweł Kowalewski Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ? negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress , copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google`u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y. Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak... to nie wystarczy. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przemoc psychiczna, nawet w jej łagodnej formie, to nadal przemoc. Temat przemocy psychicznej jest niełatwy. Również dlatego, że wiele osób niesłusznie uznaje: "Skoro nie ma sińców, to nie ma mowy o brutalności". Co innego uderzyć kogoś pięścią, a co innego urazić go słowem, gestem, miną czy zachowaniem. Owszem, fizycznych skutków przemocy psychicznej nie widać. W każdym razie - nie widać ich od razu. Nie oznacza to jednak, że nie ma ona swoich konsekwencji. Ma, i to ogromne. Ofiary przemocy psychicznej mogą borykać się ze wstydem, z obniżonym poczuciem własnej wartości, wahaniami nastroju, lękiem i niepokojem, bezsennością, a także chorobami związanymi z chronicznym stresem. Problem z przemocą psychiczną jest także taki, że nie zawsze łatwo ją rozpoznać, a i sposoby ochrony przed nią bywają nieoczywiste. Tym bardziej - jeśli czujesz, że ktoś w Twoim otoczeniu jest sprawcą albo ofiarą przemocy psychicznej, ale nie masz pewności, czy to właśnie to, i nie wiesz, jak pomóc sobie lub komuś, kto jest dla Ciebie ważny - sięgnij po najnowszą książkę Doroty Mrówki i Jarosława Gibasa. Dowiesz się z niej: Czym jest przemoc psychiczna i jak może się przejawiać. W jakich relacjach może wystąpić i co się za nią kryje. Z jakich pobudek działają sprawcy. Jakie skutki przemoc psychiczna wywołuje u ofiar. Jak się bronić i jak się sobą zaopiekować, stojąc w obliczu przemocy psychicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 [Gib] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Oto Twój własny klucz do sukcesu i spełnienia! Twoja wiara w siebie przesądza o Twoim zwycięstwie! Możesz przyciągać więcej wspaniałych okazji! To właśnie od Ciebie zależy Twoja przyszłość! Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje. W Psychologii pieniędzy Morgan Housel - wielokrotnie nagradzany autor - przedstawia 19 krótkich historii, w których opisuje różne dziwne sposoby myślenia o pieniądzach, a także uczy, jak lepiej zrozumieć jeden z najważniejszych tematów w naszym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
"Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego" autorstwa Niccol? Machiavellego to zbiór opowieści na temat wydarzeń we Florencji rozgrywających się aż do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego. Książka ta opowiada historie o potężnych i wpływowych postaciach włoskiego średniowiecza, takich jak cesarz Karol V i papież Juliusz II. Machiavelli skupia się na polityce, intrygach i walkach o władzę, ale też na indywidualnych decyzjach, które zaważyły na losach Florencji i całego kraju. Książka ta jest uważana za ważne dzieło w historii filozofii politycznej oraz za jedno z pierwszych opracowań historycznych, które opierają się na faktach i dokumentach, a nie legendach i tradycjach. "Historie florenckie" stanowią ważne źródło wiedzy o życiu i czasach Machiavellego, a także o historii Włoch i Europy w ogóle. "Historie florenckie" Niccol? Machiavellego to klasyczne dzieło składające się z dwunastu rozdziałów, z których każdy opowiada o innej historii związanej z Florencją, jej mieszkańcami i wydarzeniami, które miały miejsce w tym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(4) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjęta nazwa autorki: Katarzyna Niedzielska-Czyż.
"Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania" to propozycja dla każdego, kto ma już dość. Autorka Katarzyna Czyż przypomina, po co tu jesteśmy - na pewno nie po to, by stale spełniać czyjeś oczekiwania. W książce znajdziesz odpowiedź, w jaki sposób sobie odpuścić. Codzienna praca nad sobą, doskonalenie się w każdej dziedzinie, na dłuższą metę jest ogromnie wyczerpujące i bezsensowne. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie lepszą szefową, opiekunką, kucharką, sprzątaczką czy menedżerką. Świat pełen jest lepszych ojców, synów, dyrektorów czy pracowników. Warto w ciągłym pościgu spojrzeć w głąb siebie i przyjrzeć się własnym potrzebom. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto w usilnej walce o sprostanie oczekiwaniom społeczeństwa, bliskich i przyjaciół gubi samego siebie. Autorka odmieniła swoje życie dzięki serii doświadczeń z różnych dziedzin: coachingu, psychoterapii, hipnozie, thetahealing czy NLP. Złap upragniony dystans dzięki siedmiu krokom odpuszczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Nie] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka wojny / Sun Tzu, Sun Pin ; przekład: Dariusz Bakalarz. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2021. - 318, [2] strony : mapa ; 21 cm.
Tytuł oryginału antologii: The complete art of war. Na okładce: Zawiera dodatkowo 36 forteli oraz metod podstępu i zwodzenia przeciwnika.
Sztuka wojny Sun Tzu i Metody wojskowe Sun Pina to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia - w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów - dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun. Dzięki temu poprawionemu i poszerzonemu o elementy dodatkowe wydaniu każdy może odświeżyć swoją znajomość Sztuki wojny, a także zagłębić się bardziej w kulturę Państwa Środka poprzez lekturę 36 forteli. Nie są one sformalizowanym dziełem, lecz stanowią swoisty zbiór powiedzeń wywodzących się z myśli politycznej i militarystycznej lub z nią powiązanych. Funkcjonujące współcześnie jako wyrażenia idiomatyczne są dowodem na przetrwanie tej myśli do czasów obecnych. Ich znaczenie jest równie istotne co kiedyś, a Chińczycy często posługują się nimi w celu opisania różnych podstępów, wybiegów i zmyłek. To prawdziwa gratka zarówno dla koneserów, jak i dla osób, które dopiero pierwszy raz sięgną po Sztukę wojny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 [Sun] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektó,rzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju ",świat nie jest sprawiedliwy", albo ",tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate",, nie musisz czytać tej książki. Jeśli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić. Być może już wiesz, że nawyki kształtują życie i że zależy od nich ogromna większość naszych myśli, przekonań i działań. Tylko jak zapanować nad nawykami, aby upragniony sukces stał się rzeczywistością?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprawdź, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektó,rzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyró,żniają się niczym szczegó,lnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, któ,rzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W swojej książce "Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem" Brian Tracy pokazuje, jak istotne jest racjonalne zarządzanie czasem. Tylko dzięki temu będziemy w stanie zapanować nad chaosem dookoła nas i wydzielić sobie taką ilość czasu, która pozwoli nam wystarczająco zadbać o życie zawodowe, rodzinne oraz o własne szczęście. Paradoks obecnych czasów polega na tym, że sprzęty elektroniczne pomagają nam w wielu codziennych czynnościach, dzięki czemu zyskujemy mnóstwo czasu. Z drugiej jednak strony inne sprzęty zabierają nam taką ilość czasu, że brakuje nam go, aby wykonywać zaplanowane czynności. W swojej książce Brian Tracy chce udowodnić, że całe zarządzanie czasem zaczyna się i kończy na z góry zaplanowanych czynnościach. Kluczem do pełni sukcesu jest umiejętność układania takiego planu dnia, abyśmy nie mieli problemu z jego realizacją. Z poradnika dowiemy się również, dlaczego mamy problemy z koncentracją oraz jak nauczyć się utrzymywać skupienie. Problem zostanie rozłożony na części tak, aby każdy mógł znaleźć rozpraszacz, który u niego robi największe zamieszanie. Następnie autor dzieli się kilkoma sprawdzonymi sposobami na zwiększenie swojej produktywności, tak aby każdy dzień wykorzystywać maksymalnie. Pewnego rodzaju nowością w tej dziedzinie jest pokazanie połączenia między produktywnością a związkami partnerskimi. Zdobycie tej wiedzy oraz zastosowanie jej w praktyce gwarantuje zauważalną zmianę na wszystkich płaszczyznach życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej